Koni Load Adjuster
- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;125421 schreef : Heb jij nou eigenlijk je bodykit al compleet? Die ene waar ik toen naartoe ben geweest weetjewel.
Ik heb er nooit meer wat van gehoord toen.
Ik moet alleen nog de achterskirt as you know. Heb de prijs al afgesproken en ben nu aan het wachten totdat hij naar NL komt.... heb daar 4 weken geleden al voor gemaild en niks meer gehoord, ga er nu meteen nog eens achteraan :yesyes:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;125420 schreef : er staat nu weer een jalouzie op mp he....
heb gemaild, en hij is voor het oude type
bodykit advertentie staat ook weer, welliswaar een gezocht advertentie maar toch :humor:
En nee, het is niet mijn advertentie, ook al woont de adverteerder maar 10 minuten rijden hier vandaan :crazy1:
ow en er staan ook nog 2 advertenties met 1ste type GLT velgen en nog een sneeuwkapje op MP
zoek Uw sinterklaas / kerstkado maar uit zou ik zeggen!
Sneeuwkap ben ik mee bezig, en heb je die link naar de jalouzie? ik kan hem zo niet vinden
- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;125424 schreef : Sneeuwkap ben ik mee bezig, en heb je die link naar de jalouzie? ik kan hem zo niet vinden
(oude type is mk2 neem ik aan?)
Alles anders dan het laatste type past op jouw auto. Na 86 zijn ze met de vierkante achterruit begonnen.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Vermilion;125424 schreef : Sneeuwkap ben ik mee bezig, en heb je die link naar de jalouzie? ik kan hem zo niet vinden
(oude type is mk2 neem ik aan?)
Ik dacht al dat jij die marcel was die de prijs de hele tijd opdreef

Die jalouzie vind je alleen onder 340
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;125428 schreef : Ik dacht al dat jij die marcel was die de prijs de hele tijd opdreef
En jij hebt dan de snowcap die hier gister stond
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;125428 schreef : Ik dacht al dat jij die marcel was die de prijs de hele tijd opdreef
Gevonden, heb hem gelijk gemaild

Daar gaat mn budget van deze maand weer
- Mark Smeets
- Moderator
-
Vermilion;125429 schreef : En jij hebt dan de snowcap die hier gister stond
Nee, mijn pa. Ik had er allang eentje yeehaa!
Die sneeuwkap was ook vet, Anjo zat er ook al achter aan kreeg ik de dag erna te horen. :crazy1:
EDIT: kan een mod die duim weg halen? Blijkbaar heb ik die per ongeluk aangeklikt...
[mod]jahoor... doen we effe [/mod]
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Dat ze fijn zijn is tot daar aan toe, maar Koni is onderhand het meest gebruikte woord hier.
Hoe ik mijn auto onderhoud heeft niemand verder iets mee te maken, hij is van mij en ik weet wat de grenzen van dat ding zijn. Zolang je die weet en daar goed mee kunt omgaan is het veilig genoeg (waarom dacht je dat alleen Stefan, mijn vader en ik erin rijden?). Wel neem ik graag jullie adviezen ter harte, maar er zit voor mij een duidelijke grens tussen advies/behulpzaamheid en ongewenste bemoeienis.
Dat ik mijn rijbewijs niet heb is van ondergeschikt belang, ik rijd er vaak genoeg mee om door te hebben dat de schokbrekers op zijn en dat er andere dingen aan de hand zijn.
Ik heb deze auto gekocht vanwege de motor en het feit dat demontage erg dichtbij kwam voor 'm. Echter heb ik niet het geld om alles gelijk groots aan te pakken en ik verbaas me er iedere keer weer over dat jullie dat maar niet door krijgen. Afijn, tot zover dit offtopic verhaal.
- V300 register
- Verbannen
-
en de vering is ook standaard.
de groene caravan is behoorlijk van de kogeldruk, maar ik heb er niet veel last van gehad. vind het softe karakter van die vering ook niet heel storend.
met een LPG tank zou ik wel hulpveren of loadajusters aanbevelen/ zelf willen hebben als ik mijn auto een lpg tank zou aandoen.