77'er in Zweden
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
En ik moet zeggen, die van mij staat nu op 171.000 en hij draait beter dan ooit!:w00t: Dus voor 85000 km ben ik niet zo bang. Hoewel ik liever een auto koop die gebruikt is, dan ??n die altijd/lang stilgestaan heeft. Zou niet de eerste keer zijn dat de koppakking eruit vliegt doordat het blok eindelijk weer eens goed warm wordt! En dat is slechts ??n van de nare denkbare scenario's...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Toen ik mijn 340 kocht met c.a. 177.000 km schrok ik daar absoluut niet van. Hij liep bovendien heerlijk.
- V300 register
- Verbannen
-
Zo'n auto is het na zo'n lange reis ook wel waard. Als er maar niks gebeurd op de reis van Zweden naar NL
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
Jos360;124185 schreef : Weet ik, maar vind jij 85.000 km veel voor een auto van 32 jaar oud?
Voor een 77-er vind ik dat veel.
De eerste motoren haalden met moeite de 80-90000 km.
De standen van 150000 en meer zijn pas normaal geworden vanaf de jaren 80 met de B14.3E en de 2 liters.
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
Sid340;124258 schreef : Volgens mij kan een 1400 met gemak 3 ton lopen. De 2 liters nog wel meer. Bij een wat oudere auto kun je beter kijken naar een met een wat hogere km stand, dan kun je er van uit gaan dat ze gebruikt zijn voor ook de wat lagere afstanden en daarom dus ook regelmatig onderhoud hebben gehad.
Toen ik mijn 340 kocht met c.a. 177.000 km schrok ik daar absoluut niet van. Hij liep bovendien heerlijk.
En uit welk jaar is ie?
- V300 register
- Verbannen
-
Maar hoeveel keus heb je nog in 77ers? Ik denk dat de kilometerstand mijn laatste zorg zou zijn...
- Mark Smeets
- Moderator
-