Bordeauxrode 360GLS
- V300 register
- Verbannen
-
@JL; als je de eerste foto naar de achterbank kijkt, zie je volgens mij een rood interieur...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
daublo;120566 schreef : Was nog niemand opgevallen dat de 1e foto gespiegeld is? Je ziet dus allebei de foto's alleen de bestuurderskant, maar hoe ziet de bijrijderskant eruit?
@JL; als je de eerste foto naar de achterbank kijkt, zie je volgens mij een rood interieur...
Idd, goed gezien!
Poging om toch nog wat meer te verbergen?
- V300 register
- Verbannen
-
daublo;120566 schreef : @JL; als je de eerste foto naar de achterbank kijkt, zie je volgens mij een rood interieur...
Weet ik, die '85igers hebben een rood interieur. Ik zie in Nijmegen wel eens dezelfde rijden. Gewoon een superinterieur!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Sneeky! Hij heeft ook nog de moeite genomen om de auto de andere kant op te zetten, want het stuur zit op foto 2 niet meer aan de stoepkant. Slim om die twee foto's zo naast elkaar te zetten, dan lijkt het net echt. Dubieus hoor.daublo;120566 schreef : Was nog niemand opgevallen dat de 1e foto gespiegeld is? Je ziet dus allebei de foto's alleen de bestuurderskant, maar hoe ziet de bijrijderskant eruit?
- V300 register
- Verbannen
-
Smaken verschillen... Zwarte auto met een rood interieur of een bordeaux-rode of donkerblauw of donkergroen met beige interieur.Lucluc;120216 schreef : Als er een rood interieur in zit????
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
wist niet dat dit ook in pluche was geleverd...
boeiend ook,
maar wie gaat de auto halen, is er al interesse vanuit deze hoek (V3C)>?
en is de wagen nog in dezelfde staat of is er met de tijd nog extra aan gerepareerd?