360 GLE Sedan 1984
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Sorry. Ahum. Dat waardeloze injectiesysteem
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ga morgen kijken, maar hoor nu dat er ook een Nederlander komt kijken!
Mmm, zal mijn beste BELGISCHE charmes maar bovenhalen!:y:
Schandalig dat die Nederlanders zelfs in Belgi? komen zoeken! In nederland zijn er nog veel meer Volvo's, maar nee hoor! De Belgische komen ze halen!
:flame:
Als jij het bent Kevin, dan ga je er aan hoor!!:grr: 1 keer, tot daar aantoe, 2 keer! You are messing with the wrong guy!
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Misschien dat diegene toevallig ook Kevin heet, maar ik ben het zeker niet. Vind die 2 projecten zo al genoeg!
Succes ermee! Gewoon halen dat ding, mijn zegen heb je :y:
Overigens is dat ook meteen een soort motivatie voor je :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
Je ziet toch vaak exemplaren in het buitenland die je hier niet voor dat geld tegen komt! Of uberhaupt de staat ervan
- V300 register
- Verbannen
-
Deze andere Nederlander die ge?nteresseerd was heeft gewoon pech gehad! Heb hem voor 500 euro gekocht zoals afgesproken, als hij meer wou betalen, dan was dat jammer, want zelfs dan nog was hij voor mij geweest!
Hij staat er nu nog, maar over twee weekjes ga ik hem na het werk ophalen!
De mensen waren echt fantastisch, vriendelijk en gewoon echt eerlijk! Niets te verbergen, gewoon alles eerlijk gezegd! Daar gelast, hier wat roest, daar nog 'n slechte plek...
Alles was wel hersteld door de schoonzoon van de eigenaar die zelf een ervaren monteur is. Er is ook een lijstje van alles wat er de afgelopen jaren aan is gedaan...
Motortje liep trouwens als een zonnetje! Echt starten en lopen! Whoohoow!
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Niels;115618 schreef : Dikke duim omhoog Karsten! Andere duim staat standby tot de publicatie van EXTRA FOTO'S
Ik zeg: VOLVOICE
als redacteur had jij dat toch moeten zeggen Niels :+
Netjes Karsten, eindelijk een 2-liter, rijdt heerlijk
- V300 register
- Verbannen
-
De foto's komen nog! Ik zal deze week nog een topicje openen, maar heb nog geen foto's kunnen maken vandaag aangezien mijn ouder op vakantie waren en het apparaat meehadden! Maar ik had nog wel enkele foto's die de eigenaars mij gemaild hadden en niet in de advertentie zaten...
Jaja, nu heb ik dus ook mijn eerste 2liter, maar ik moet zeggen dat voorlopig mijn collectie wel ongewijzigd zal blijven! Ik heb er nu 3 en dat is enk ik al een beetje genoeg!
Oh ja, nog wat nieuws, thuis weten ze nog niet dat er binnenkort nog ??ntje bijkomt! ik was ook eigenlijk meer gaan kijken uit interesse en had nooit gedacht hem zomaar te kopen!
We hebben het lekker officieel gedaan trouwens, contractje en al! Heb de helft al betaald als voorschot, want ze waren bang dat ik mss zou afzeggen! Niet dus! Nu hebben ze hier thuis ook niet echt een keuze meer besef ik nu! hehe!
- V300 register
- Verbannen
-
Dus: back ontopic, of beter: begin een showroomtopic, Karsten![/mod]