(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

343 DL

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-05-2009 21:08 #776176 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic 343 DL
Dan zou ik ook vraagtekens erbij zetten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-05-2009 21:13 #776178 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 343 DL
neuh, als het niet uitkomt kan het gewoon niet... maar je kunt die mensen natuurlijk ook niet vragen om hem voor je vast te houden.

gewoon over een paar dagen nog eens bellen en een afspraak maken op een moment dat het je wel schikt.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-05-2009 21:43 #776182 door V300 register
Dat zal ik ook zeker niet vragen van de verkoper. Als ik niet kan is dat mijn probleem maar het komt zo raar over dat de auto morgen weg moet want woensdag ben ik de hele dag bij huis maar nee, morgen! Denk dat het gewoon druk zetten is want hij staat morgen en overmorgen vast nog wel op marktplaats... heb niet het idee dat er bij bosjes op geboden wordt... Zal wel liggen aan de hoeveelheid werk dat er is op cosmetisch gebied, schrikt een beetje af denk ik. Toen ik de auto ging bekijken was de man niet aanwezig en heb de auto niet kunnen horen lopen enz. Daar baal ik achteraf wel heel erg van. Er kan wel iets met de motor of de vario mis zijn. Als ik morgen wel zou gaan moet ik de auto ook kopen maar als dan blijkt dat er een technisch probleem is kan ik gewoon zeggen dat er dat niet bijverteld is en ben ik volgens mij niet fout als ik dan alsnog afhaak. Een auto moet natuurlijk wel aan de beschrijving voldoen, duur of goedkoop... Ik zal nog even kijken of ik wat kan regelen en anders laat ik het er gewoon op aankomen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-05-2009 22:10 #776192 door V300 register
yep, maar je weet dat dingen zoals carburateur reviseren / problemen met drooglopende benzinepompen en uitgepierde stroomverdelers, allemaal roet in het eten kunnen gooien, terwijl het aan de auto verder niets af doet????

als je een auto gaat bekijken moet je op 3 dingen letten:

- roest
- roest
en vooral niet vergeten:
- roest

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-05-2009 22:27 #776209 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic 343 DL
de bekende plekken van de 3 serie..

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-05-2009 23:13 #776252 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic 343 DL
ik denk niet dat hij 'm morgen naar de sloop brengt, lijkt me stug.
hij is zich ervan bewust dat het een zeldzame auto is.

je moet je poot stijf houden en gewoon zeggen dat je 'm komt halen wanneer het jullie beiden schikt.
Als hij morgen niet kan, dan kan 'ie het toch wel 1 dagje opschuiven?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-05-2009 00:29 #776277 door V300 register
Dat hij hem naar de sloop brengt is uitgesloten. Ik geloof niet dat iemand zo'n auto koopt als diegene niks met de 300 'heeft'' Daarom vind ik de manier van overleg ook niet zo aangenaam. Als liefhebbers onder elkaar zoek je toch de beste manier om het te regelen i.p.v dit gepush dat de auto morgen weg m?et en dat ik de auto m?et kopen als ik nog een keer ga kijken... Maar goed.., het is geen autoshow natuurlijk. Hij moet er vanaf. Kijk morgen wel wat eruit komt. Vorderingen zal ik hier uiteraard melden.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-05-2009 09:56 #776289 door V300 register
Succes in elk geval, als er gepusht wordt dan zou ik zeer snel een afwachtende houding hebben. Als hij 'm vandaag kwijt wil, dan kan er wat van de prijs af, als hij de prijs wil hebben, dan kan ie wachten. Bij een dergelijke haast/prijs verhouding gaan bij mij meestal alarmbellen rinkelen.

Dit ruikt naar of een prijzig verborgen gebrek of erg hoge geldnood. Inspecteer de neus, voorbalk en dorpels extra goed. Dat ze minder op de foto staan kan toeval zijn. Tevens vind ik het wel erg opvallend dat de neus vaal is en de rest gepoetst lijkt.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-05-2009 13:06 #776308 door V300 register
De dorpels heb ik zelf helemaal nagekeken en ik heb eronder gelegen... Daar mankeert echt niks aan. Maar bij de achterraampjes en onder de voorruit bij de paravan daar wordt het minder... De bekende hoek onder de voorruit kan met niet al teveel moeite doorgedrukt worden. De neus is idd wat dof maar de rest ziet er ook niet pas gepoetst uit dus dat weet ik verder ook niet... Ik denk niet dat het nog wat wordt want ik had vanmorgen contact en heb gezegd dat ik vanmiddag wel vrij wou nemen om de auto op te halen maar dat ik dan nog wel wat van de prijs af wilde... Maar dat was uit den boze en nu staat er weer ?950,00 in de advertentie... Volgens mij is dat gepush een manier om er zo snel mogelijk zoveel mogelijk geld uit te halen. Ik wacht nu wel af om te kijken of de auto ?cht zo snel weg is. Ik vermoed dat de rest van de week de auto nog steeds op marktplaats staat en dat het wel meevalt met die 'haast' maar dat het de bedoeling is dat ik ga denken dat de auto ieder moment verkocht zal worden en dat ik dan wel wat meer zou willen betalen. Nou neen dus... Ik wacht het fijn af! Haha

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-05-2009 14:14 #776316 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 343 DL
Hmm... paravan is dus "like this":

Of heb ik dat mis?

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC