(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

ik weet een leuke maar veroeste GLS te staan (dus te koop)

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-04-2009 20:27 #775466 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic ik weet een leuke maar veroeste GLS te staan (dus te koop)
Beide.

Ik heb zelf interesse, maar post hier ook voor anderen.

Vandaag moest ik werken, eens kijken of ik 'm mobiel nog kan bereiken (morgen moet ik ook weer werken).

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-05-2009 12:45 #775646 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic ik weet een leuke maar veroeste GLS te staan (dus te koop)
Zo, die wagen moet 1250 euro opbrengen!

De eerste eigenaar dacht dat pas bij 80.000 km de distributieriem vervangen moest worden, maar toch brak hij al (bij 67.000 km).
Sindsdien heeft hij stilgestaan. Op een gegeven moment kwam er een "andere kop" vrij (kennelijk dacht men dat die wagen motorschade had, maar het is een vrijloop, zonde van de moeite van 'm) en die hebben ze erin gezet (met D-riem).

Hij rijdt dus wel weer, hij vindt het zelf ook wel een "geinig ding". Er zit nog wel wat werk aan (o.a. een beurtje en wat werk aan de carrosserie), maar de APK zou hij waarschijnlijk wel halen.

Een auto met toekomst dus, maar ik vind 'm te "duur". Ik zeg niet dat hij dat niet waard is!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-05-2009 11:58 #775889 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic ik weet een leuke maar veroeste GLS te staan (dus te koop)
op zich vind ik het wel waard
waarom denken jullie? de motor is echt in een super conditie! dacht ik zo
ongeveer 60000KM! en een carb lijkt mij een helemooie motor toe.
en die mensen zijn echte volvo kenners dus is de motor in goede handen.
zoals ik al zij het is een leuke auto voor mij maar ik kan het opknapen niet betalen.
en ik denk als je erheen gaat en een leuk babeltje met de beste man maakt dat je er wel wat vanaf krijgt!

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2009 12:28 #775894 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic ik weet een leuke maar veroeste GLS te staan (dus te koop)
qua type aanduiding en bouwjaar is hij het in principe wel waard, maar ik denk dat gezien de gigantische hoeveelheid werk hij dat bedrag niet zo snel zal krijgen, sterker nog waarschijnlijk nog nieteens de helft lijkt mij reeel voor de auto in deze toestand.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-05-2009 12:31 #775895 door J. Ruiter
de lage km stand kan in je voordeel zijn en in je nadeel.,je voordeel is dat je een motorblok met weinig kilometers op de teller,de vraag is of je het nadeel wil weten van achterstallig onderhoud..

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2009 12:32 #775898 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic ik weet een leuke maar veroeste GLS te staan (dus te koop)
d-riem is kmers of leeftijd, als je gewoon wacht tot ie knapt ben je in mijn ogen wat betreft onderhoud gewoon stom bezig.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-05-2009 12:39 #775902 door J. Ruiter
dat bedoel ik er mee te zeggen..het nadeel van achterstallig onderhoud..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-05-2009 12:52 #775907 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic ik weet een leuke maar veroeste GLS te staan (dus te koop)
ja maar ja vind maar nog zo motor met die KM en zo geweldige wagen zie je echt niet meer rond rijden!

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-05-2009 13:00 #775910 door J. Ruiter
een 83er/84er 360 gls zie je inderdaad niet veel nee,als je 1250 eurie moet betalen voor een auto waarvan je de motor niet hebt horen lopen..ik moet me wel in houden om deze te laten staan..wel een mooi kleurtje en belastingvrij..

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2009 13:04 #775912 door Anjo van den Akker
ja dat is wel leuk en aardig, maar als joost het al heeft over de direct zichtbare roest vrees ik dat het aan de onderzijde van de auto ook niet echt al te best is.

je bent incl aanschafprijs zo 5000 euro verder als je hem volgend en het jaar daaropvolgend door de apk wilt hebben, puur door het achterstallige stallingsonderhoud en het laswerk wat gedaan moet worden

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC