345 GL "VIP" in Italië
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Dat asbakje is een 345 asbakje: in de achterportieren zitten er geen, dus dan maar op de middentunnel.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;101426 schreef : @ Freerk: waar stond die auto? Zo te zien staat er nog meer moois (nog steeds?).
Dat asbakje is een 345 asbakje: in de achterportieren zitten er geen, dus dan maar op de middentunnel.
Autobedrijf Stukker in Holten, jah, d'r stond destijds veel moois, zo heeft/had de man zelf een superstrakke Black Beauty.
Vanavond kom ik er langs, kzal eens kijken hoe de toestand nu is.
Asbakje: is dit ook hetzelfde bij een 5-deurs 340 Winner of L van modeljaar 1983? De luxere hadden vlgs mij het 'tunneltje' met een aan de voorste asbak identieke. (de ander heeft toch een klepje aan de bovenzijde, welke weer meer op een achterasbakje uit een 3 deurs lijkt)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Een echte tunnelconsole die "door de handrem heen" liep, is er nooit geweest bij 343's/345's.
Zelfs mijn 345 GLS heeft dat niet, die heeft alleen zo'n asbakje (met klepje inderdaad) met mogelijkheid tot aansteker. Meer was niet mogelijk:lol:
Zo'n asbakje heb ik nog nieuw liggen, in de originele verpakking
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel 2;101496 schreef : He Volvofiel, zie ik daar op die bovenste foto nou een mooie Carina II staan??
Op welke foto? Op de bovenste van Trenning staat rechts een blauwe starlet (mk 3, half 80) en een colt uit +- '85 links op de voorgrond. Die bruine is waarschijnlijk een Cressida. (maar te weinig van te zien om het zeker te weten)
Op de foto's bij de advertentie staat rechts er een Golf naast (vroege mk2 ivm spijltje in de deur) en links is waarschijnlijk een Autobianchi Primula
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvofiel 2;101496 schreef : He Volvofiel, zie ik daar op die bovenste foto nou een mooie Carina II staan??
Jep!
Roept herinneringen op h??
- V300 register
- Verbannen
-