(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
B204GT
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-03-2009 13:03 #764126
door V300 register
Had het inderdaad over de egt! Daarbij kennen we ook het verhaal van Joris B204GT he:D ook niet aanmoedigend om een B204G/FT te gebruiken.
En wat als je uitlaatspruitstuk stuk is, idem voor wat de inlaat betreft. Dat is per spruitstuk mocht je het nog kunnen vinden (wordt niet meer verkocht door Volvo) net zo duur als de prijs die net voor de sensor werd gegeven.
Wat betreft de prijs, filip jij weet wat dat blok nu nog bij de dealer kost?
Wat dit blok kost, (tot nu toe) geen idee. Revisie $$$$ en een turbo (garrett GT28) van rond de E1000.
Beantwoord door V300 register in topic B204GT
flip21;95877 schreef : Ruben, mag ik weten welke sensoren dat dan zijn? De EGT is hert moeilijkst (wel te koop bij volvo, maar meer dan ?600,- geloof ik).
De rest is geen probleem lijkt me (dat eerste ook niet echt trouwens, niet dat ik ?600,- er voor over heb, er zijn andere oplossingen)
Had het inderdaad over de egt! Daarbij kennen we ook het verhaal van Joris B204GT he:D ook niet aanmoedigend om een B204G/FT te gebruiken.
En wat als je uitlaatspruitstuk stuk is, idem voor wat de inlaat betreft. Dat is per spruitstuk mocht je het nog kunnen vinden (wordt niet meer verkocht door Volvo) net zo duur als de prijs die net voor de sensor werd gegeven.
Wat betreft de prijs, filip jij weet wat dat blok nu nog bij de dealer kost?
Wat dit blok kost, (tot nu toe) geen idee. Revisie $$$$ en een turbo (garrett GT28) van rond de E1000.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-03-2009 19:20 #764172
door V300 register
Of je een compleet B20GT blok nog kunt kopen weet ik niet (denk het wel).
Mijn ruilblok (dus komt van fabriek) was iets van ?2200,- (maar dus zonder accessoires, alleen onderblok en kop in feite...)
Mijn ruilblok (dus komt van fabriek) was iets van ?2200,- (maar dus zonder accessoires, alleen onderblok en kop in feite...)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-03-2009 19:23 #764173
door V300 register
Voor een ongereviseerd blok? Die blokken zijn weliswaar heel goed, maar worden ook goed gebruikt... het is opvallend hoe veel van deze blokken gereviseerd moeten worden. En mijn blok is 20.000km oud zou zelfs daarvoor niet snel 1000 euri's over hebben. Dan kun je ook zelf aan de slag met aftermarket spul..
AvdAkker;95845 schreef : mwah, dat vind ik alsnog meevallen. ik zou het er wel voor over hebben:)
Voor een ongereviseerd blok? Die blokken zijn weliswaar heel goed, maar worden ook goed gebruikt... het is opvallend hoe veel van deze blokken gereviseerd moeten worden. En mijn blok is 20.000km oud zou zelfs daarvoor niet snel 1000 euri's over hebben. Dan kun je ook zelf aan de slag met aftermarket spul..
Moderators: Mark Smeets