343 DLS sloper?!?!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb n gegadigde voor opties, en ik denk dat vele liefhebbers hier ook zo het een en ander willen hebben.Goed bezig met je broer. Is wel beter zo eiglk.
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;74545 schreef : ik heb me laten vertellen dat een;
343 ?ltijd een 3 deurs is, en een
345 ?ltijd een 5 deurs
Ik zat weer eens te slapen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Pistonpen paultje;74632 schreef : Hee joost, de opties moeten wel van die 360 af he!
Ik heb n gegadigde voor opties, en ik denk dat vele liefhebbers hier ook zo het een en ander willen hebben.
Goed bezig met je broer. Is wel beter zo eiglk.
Dat wil de verkoper zelf doen. Die onderdelen worden w?l verkocht, dus het is een kwestie van Marktplaats in de gaten houden.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvofiel;74327 schreef : ...een Kadett (van m'n broers vriendin) nakijken (heeft problemen, ik vermoed valse lucht of een verstopte sproeier) en i....
Die Kadett loopt alweer prima inmiddels. Luchtfilterhuis zat los, uitgedroogde slangetjes, slangen vol pruttel... hij doet 't nu weer als een zonnetje!
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik was met de verkoper aan het onderhandelen of hij 'm ook wilde inruilen voor een Astra Combi met 2L motor die inmiddels crossklaar was.
Liever had ik gezien dat er een Astra i.p.v. V300 werd geruilt, maargoed, maakt niet uit.
Ik was gewoon bang dat er niets gebeurde met deze tip, en die Astra moest toch weg... dus iemand nog intresse in een crossklare astra? haha...
ff for the record: ben wel blij dat Joost en Paul 'm opgehaald hebben, hoor! Anders is 't ook maar zo'n handenbinder (en geen variomaat) en had ik 'm waarschijnlijk toch weer geruilt met een clublid of voor een zacht prijsje aan een clublid gedaan... die wagen moest gewoon gered worden en bij Joost/Paul is ze in goede handen!
- V300 register
- Verbannen
-