(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Ik zie ik zie wat jullie niet zien, en het is.....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-06-2008 23:21 #713796 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ik zie ik zie wat jullie niet zien, en het is.....
't Gaat om de spijltjes in het binnenwerk. Beetje lastig te zien, maar dit lijkt ook zo'n witte idd :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2008 17:05 #713820 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Ik zie ik zie wat jullie niet zien, en het is.....
Die zijn er toch ook als volledig verchroomd?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-06-2008 17:08 #713821 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ik zie ik zie wat jullie niet zien, en het is.....
Oh die heb ik nog nooit gezien, zou kunnen!

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2008 17:10 #713825 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Ik zie ik zie wat jullie niet zien, en het is.....
Ja, vooral omdat het een GL-versie is lijkt me dat aannemelijk.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2008 19:11 #713840 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Ik zie ik zie wat jullie niet zien, en het is.....

volvofiel;58792 schreef : Ja, vooral omdat het een GL-versie is lijkt me dat aannemelijk.

Vergelijk mijn witte grill met deze en dan zul je geloven dat het een witte grill is met chromen rand

http://www.volvo300club.nl/foto.php?id=145&fotonr=3&tabel=autos

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-06-2008 23:37 #713880 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Ik zie ik zie wat jullie niet zien, en het is.....
volgens mij een compleet verchroomde grill..:f..of ik mot naar ghans anders toe..:S:S

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-06-2008 09:14 #713892 door V300 register
dit type grille is er inderdaad niet geweest met verchroomde spijlen.

w?l als witte.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-06-2008 18:41 #714118 door 16673-dummy
Zie je nou wel: het is w?l volledig chroom!

De verkoper van de auto schreef : Beste J.R.,

bij het besturen van de 340, die overigens een aanzienlijke verbeterde wegligging krijgt met de pollux velgen, had ik last van de slechte visuele zichtbaarheid van de auto bij andere weggebruikers. Het imago van de kleine volvo wekt bij andere weggebruikers een neerbuigende houding op en veroorzaakt daardoor veel voordring en snijwerk.

Om deze redenen heb ik het karretje voorzien van sportvelgen en de gril aangepast om de zichtbaarheid en het voorkomen van de auto te verbeteren.
De gril is in onderdelen demonteerbaar, en ja je zou het zwarte kunstof gedeelte kunnen laten verkoperen en dan laten verchromen.
Ik heb echter de zaak in de zinkspray gezet en zilverkleurige autolak gebruikt.

In de praktijk veroorzaakt de gril bij anderen en reactie verbetering en neemt men de auto serieuzer, daarnaast kijkt nog steeds menig weggebruiker op z'n neus omdat de variomatic supersnel volgt bij wegmaneuvres op de snelweg, razendsnel is op de vele rotondes en een taaie rakker blijft bij de stoplichten. De gril doet de rest :-)

Nee, bij mijn weten heeft volvo in de 80 jaren een witte ralleyspecial gemaakt waarvan de gril dus wit is, en daar is het bij gebleven. De enige 340 die wel een verchroomd raster had was de GLS uitvoering van het voorgaande model met het andere type bumper. Maar deze gril is groter en minder dynamisch.

Groet, ****** ******

Zelfbouw dus, ?n een liefhebber!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-06-2008 08:16 #714169 door V300 register
De GLS heeft een grijze gril met chrome omlijsting.

*** Lucluc kijkt naar buiten en wordt verblind door de reflectie van zoveel chroom, van de voorbumper en gril ***

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-06-2008 11:47 #714195 door V300 register
het "grijs" van jouw grille is in vroeger jaren iets meer blinkend geweest, Jean-Luc. Kijk voor de gein eens in de map 'persfoto's' op het ledenmenu.
daar staat een mapje/zip met foto's van autoshows uit de jaren 80. daar staan verschillende chromen grillen je ontzettend hard toe te blinken :)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC