(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Witte grille
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2008 14:30 #728999
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Witte grille
Als die Duvedec set niet zo absurd duur was had ik hem wel willen hebben hoor!
Door zijn zeldzaamheid lijkt een hoge prijs wel gerechtvaardigd... maar ik vraag me af of er een 300-rijder is die zoveel geld over heeft voor een setje spoilers...?
Zelfs de 250 euro die wel eens voor een originele bodykit gevraagd wordt vind ik aan de hoge kant...
(ik koop daar bijna een volledige 360 voor met bodykit, verlagingsveren en (helaas nu tijdelijk of permanent defecte) 2.3!
) )
Door zijn zeldzaamheid lijkt een hoge prijs wel gerechtvaardigd... maar ik vraag me af of er een 300-rijder is die zoveel geld over heeft voor een setje spoilers...?
Zelfs de 250 euro die wel eens voor een originele bodykit gevraagd wordt vind ik aan de hoge kant...
(ik koop daar bijna een volledige 360 voor met bodykit, verlagingsveren en (helaas nu tijdelijk of permanent defecte) 2.3!
) ) Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-09-2008 14:43 #729002
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Witte grille
Sjah, als je zoiets persee wilt hebben...Maar 650 is wel h??l veel geld. Zoiezo vind ik die bodykits niet mooi. Een voorspoilertje doet al genoeg (bij mn 343 iig wel)...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2008 16:43 #729012
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Witte grille
ik wilde hem kopen, maar dat zou betekenen dat ik die kit aan ging passen, en aangezien deze kit de enige is doe ik dat maar niet. want dat is ook weer zonde,
aanpassingen die ik van plan was: weg grille en ronde koplampen, std grille en koplampen gebruiken, mistlampgaten maken, ronde gaten uit sideskirts halen (helemaal vlak maken) en de achterbumper iets liften (minder laag maken)
aanpassingen die ik van plan was: weg grille en ronde koplampen, std grille en koplampen gebruiken, mistlampgaten maken, ronde gaten uit sideskirts halen (helemaal vlak maken) en de achterbumper iets liften (minder laag maken)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-09-2008 17:23 #729033
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Witte grille
dan kun je net zo makkelijk zelf iets maken van polyester etc.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2008 17:36 #729038
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Witte grille
idd,
maar heb nu een 2e gen 360 voorspoiler liggen die ik op ga knappen, en uit staal ga ik zijskirts en achterskirts maken:D
maar heb nu een 2e gen 360 voorspoiler liggen die ik op ga knappen, en uit staal ga ik zijskirts en achterskirts maken:D
Moderators: Mark Smeets