340 Blueline
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
:yesyes:, als het alleen de koppakking kapot is is het maar een dagje werk.:fDoeke Dobma;40025 schreef : Mooi man! Ga je het blokje opknappen?
:yesyes:, zal ik doenKevin;40039 schreef : Mooi bericht, ben benieuwd naar het interieur? Zou zeggen post zo snel mogelijk wat foto's
Is 3 jaar jonger dan onze huidige 340, wordt de opvolger, van onze witte 340, als die door mijn "keuring" komt en wordt de witte donor.
Kan alles gebruiken behalve de deuren [witte is 2 deurs]
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ken iemand die heeft 7 maanden met een kapotte koppaking gereden (zegt die) tot die op een gegeven moment niks meer dee de auto, vandaar dat ik dat zeg....
- V300 register
- Verbannen
-

- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Markvictor;40044 schreef : Koppaking stuk maar als je het mij vraagt bij het kopje motor draait niet meer is daar dan niet lange tijd mee doorgereden met een kappotte koppaking? Anders doet je motor het toch gewoon! Dacht ik.... Hij is trouwens net gekeurd, en ziet er goed uit, motor vervangen over reviseren lijkt mij persoonlijk dus wel een optie...
Ik ken iemand die heeft 7 maanden met een kapotte koppaking gereden (zegt die) tot die op een gegeven moment niks meer dee de auto, vandaar dat ik dat zeg....
Dutchie;40084 schreef : Hee Mark, het heet koppaKKing :halo: Ik dacht eerst dat het een foutje was, totdat ik het voor de derde keer las
en motor ipv moter

- V300 register
- Verbannen
-
De eerste vraag is: is een Volvo 3-serie een bijzondere auto? Het feit dat we hier met z'n allen op een forum van de Volvo 300 Club zitten, betekend waarschijnlijk dat wij dit wel vinden.
Dan de tweede vraag: is een Blue-Line bijzonder? Ik zou zeggen ja: er zijn er maar 350 van gemaakt, en ik denk dat meer dan 90% al reeds gerecycled is....
Dan de derde vraag: Waarom is een Blue-line dan bijzonder? Afgezien van de zeldzaamheid is deze auto destijds meer aangekleed als een standaard 340 GL. de extra's waren: Speciale striping, getint glas (was dus niet standaard op een GL), speciale bekleding, bumpers met een blauw streepje, grote wieldoppen, brede banden, een "dik" stuur, een compleet dashboard (dus met economy-meter en buitentemp meter) stoelverwarming en centrale portiervergrendeling.
Dit maakte, denk ik, de Blue Line tot een bijzondere auto binnen de Volvo 3-serie. Daarnaast kun je hem nog verder uitbreiden: electrische ramen, koplampwissers e.d.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-