(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

340 Blueline

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-11-2007 21:59 #688472 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic 340 Blueline
Mooi man! Ga je het blokje opknappen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-11-2007 22:41 #688486 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic 340 Blueline
Mooi bericht, ben benieuwd naar het interieur? Zou zeggen post zo snel mogelijk wat foto's :)

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-11-2007 22:52 #688488 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic 340 Blueline
Opvolger

Doeke Dobma;40025 schreef : Mooi man! Ga je het blokje opknappen?

:yesyes:, als het alleen de koppakking kapot is is het maar een dagje werk.:f

Kevin;40039 schreef : Mooi bericht, ben benieuwd naar het interieur? Zou zeggen post zo snel mogelijk wat foto's :)

:yesyes:, zal ik doen

Is 3 jaar jonger dan onze huidige 340, wordt de opvolger, van onze witte 340, als die door mijn "keuring" komt en wordt de witte donor.
Kan alles gebruiken behalve de deuren [witte is 2 deurs]

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-11-2007 23:24 #688491 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 Blueline
Koppaking stuk maar als je het mij vraagt bij het kopje moter draait niet meer is daar dan niet lange tijd mee doorgereden met een kappotte koppaking? Anders doet je moter het toch gewoon! Dacht ik.... Hij is trouwens net gekeurd, en ziet er goed uit, moter vervangen over reviseren lijkt mij persoonlijk dus wel een optie...

Ik ken iemand die heeft 7 maanden met een kapotte koppaking gereden (zegt die) tot die op een gegeven moment niks meer dee de auto, vandaar dat ik dat zeg....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-11-2007 20:05 #688530 door V300 register
Hee Mark, het heet koppaKKing :halo: Ik dacht eerst dat het een foutje was, totdat ik het voor de derde keer las ;)

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-11-2007 23:56 #688552 door Erick Janssen (GAST)

Markvictor;40044 schreef : Koppaking stuk maar als je het mij vraagt bij het kopje motor draait niet meer is daar dan niet lange tijd mee doorgereden met een kappotte koppaking? Anders doet je motor het toch gewoon! Dacht ik.... Hij is trouwens net gekeurd, en ziet er goed uit, motor vervangen over reviseren lijkt mij persoonlijk dus wel een optie...

Ik ken iemand die heeft 7 maanden met een kapotte koppaking gereden (zegt die) tot die op een gegeven moment niks meer dee de auto, vandaar dat ik dat zeg....

Dutchie;40084 schreef : Hee Mark, het heet koppaKKing :halo: Ik dacht eerst dat het een foutje was, totdat ik het voor de derde keer las ;)

en motor ipv moter :p

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-11-2007 16:41 #688589 door V300 register
Is een Blue-line een bijzondere auto?

De eerste vraag is: is een Volvo 3-serie een bijzondere auto? Het feit dat we hier met z'n allen op een forum van de Volvo 300 Club zitten, betekend waarschijnlijk dat wij dit wel vinden.

Dan de tweede vraag: is een Blue-Line bijzonder? Ik zou zeggen ja: er zijn er maar 350 van gemaakt, en ik denk dat meer dan 90% al reeds gerecycled is....

Dan de derde vraag: Waarom is een Blue-line dan bijzonder? Afgezien van de zeldzaamheid is deze auto destijds meer aangekleed als een standaard 340 GL. de extra's waren: Speciale striping, getint glas (was dus niet standaard op een GL), speciale bekleding, bumpers met een blauw streepje, grote wieldoppen, brede banden, een "dik" stuur, een compleet dashboard (dus met economy-meter en buitentemp meter) stoelverwarming en centrale portiervergrendeling.

Dit maakte, denk ik, de Blue Line tot een bijzondere auto binnen de Volvo 3-serie. Daarnaast kun je hem nog verder uitbreiden: electrische ramen, koplampwissers e.d.

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-11-2007 19:21 #688612 door Erick Janssen (GAST)
Nou, dan is het te hopen dat de bestuurders kant van de auto netjes is [geen foto], maar zoals ik tegen Marij zei voor ? 75.00 kan je geen buil vallen :w00t:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-11-2007 20:31 #688629 door V300 register
Laatst stond er ook 'n BLUE LINE met (jawel) n handbak, ben wezen kijken, maar er was behoorlijk wat laswerk aan, dorpels, dwarsbalk (voorste en achterste) 400,= vond ik te veel. Stond/staat in Stiphout.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-11-2007 20:37 #688630 door V300 register
'T zou wel een mooie aanvulling zijn geweest op m'n RED LINE, maar heb nog werk zat voordat die zelfontbrander van mij op Neerlands wegen te bewonderen is, en ik niet alleen wil gaan wonen, aangezien nog een 300 wel te veel (en terecht) van t goede is, en dat had anders wel een flinke discussie kunnen worden waarvan de buren mee hadden kunnen genieten

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC