343 77 donor/opknapper
- V300 register
- Verbannen
-
kan zijn dat een vroege 77'er zelfs nog de chromen had inderdaad.
vanaf september 78 kwamen ze met die grote plastic gevallen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-

- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
antiekeradio;38903 schreef : de 1978 heeft kunststof gecoate spiegels. dat is anders dan zwart gelakt.
kan zijn dat een vroege 77'er zelfs nog de chromen had inderdaad.
vanaf september 78 kwamen ze met die grote plastic gevallen.
Sorry Wouter dat ik je moet verbeteren;
modeljaar 1976 en 1977 (periode 04/76-08/77) heeft chromen spiegels (iets groter dan de 66)
modeljaar 78 (08/77-08/78) heeft de chromen spiegels maar dan zwart gespoten of dezelfde zwarte spiegels maar dan op een voet van de Volvo 200 serie (2 versies zijn mogelijk).
modeljaar 79 (08/78-08/79) heeft de zwart gespoten spiegels maar voorzien van een plastic folie over het spiegel"huis"
modeljaar 80 en volgenden (08/79-08/84) hebben van die afgrijselijke grote plastic gevallen.
De eerste modeljaar 80'ers hadden zelfs nog de modeljaar 79 spiegels.....
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;38853 schreef : waar heb je je wagenpark nu binnen staan Siebren? ziet er goed uit moet ik zeggen!!
Eindelijk na lang zoeken, heb ik een mooie ge?soleerde stalling/sleutelruimte (incl. stromend water en electriciteit) gevonden. Samen met mijn broer hebben we 130 m2 tot onze beschikking. Locatie is helaas op de Veluwe, maar dan zie ik mijn ouders ook nog eens een keer.. Uurtje rijden, dus eigenlijk best te doen. Hier in de regio Rotterdam was het onbetaalbaar.
Nu een beetje Marktplaats.nl afstruinen naar werkplaatsmaterialen en inrichting. Nog 2 auto's verplaatsen en ik heb alles bij elkaar.
Ik moet nog even kijken hoe ik de nieuwste aanwinst ga aanpakken. Gezien de historische waarde, zou het mooi zijn om 'm grondig aan te pakken. Eerst maar eens een plan maken en daarnaast heeft de R-Sport ook nog wat aandacht nodig. De 77-er 343 is in ieder geval gered.
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;38840 schreef : Ik vind economische waarde los staan van de historische waarde van een auto. Een dikke jaguar E-type, dat meer roest heeft dan ijzer, is voor mij ook geen daalder waard hoor...bijvoorbeeld.
Het is een liefhebbersauto, dus de waarde is toch niet in geld uit te drukken. Ik word alleen een beetje moe van dat gezeur over geld/waarde van de 300-serie.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-

...maar ik vindt ze geweldig!

- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;38999 schreef : De enige Volvo op Bali was een 960 van een rijk persoon. Verder opvallend veel BMW's. Ik kreeg al plannen, maar helaas niet uitvoerbaar. Stel je voor een paar Volvo 300 etc. op Bali........
Oke, let's get this straight... WAAROM WIL JE VOLVO'S VAN DE 300 SERIE OP BALI?!?!?! ZE HOREN HIER!

:+