Leuke accessoires!
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Hier trouwens ook nog een foto van hoe het dashboard eruit zag toen ik hem kreeg: geen aansteker, geen dimmer op de dashboardverlichting, eenvoudige klokkenset, lelijk stuur. 't Wordt nog wat zo

- V300 register
- Verbannen
-
nu nog een 5 bak

netzoals hier dat ook nog gewenst is
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Gaat de zwarte 360 nu naar de sloop?
- V300 register
- Verbannen
-
twkuiper;37422 schreef : Haha ja inderdaad, dat staat inderdaad nog op mijn verlanglijstje
Heb al wel de pookknop meegekregen dus ik zou kunnen doen alsof maar daar hou ik niet zo van, heb liever een vijfbak met een pookknop van een vierbak, veel verrassender om hem dan ineens in z'n vijf te zetten
haha, dat zal wel ook een tijd zijn als ik een 5 bak eronder schroef. en dan het 4bak plaatje laten zitten. moet vreemde gezichten opleveren

- V300 register
- Verbannen
-
lucluc;37437 schreef : Dit wordt dan een echte "Winner".
Gaat de zwarte 360 nu naar de sloop?
Helaas, inderdaad. Morgen wordt ie opgehaald geloof ik. Ik heb niet de hele auto overgenomen van de huidige eigenaar, maar ik begreep van hem dat er (o.a.) teveel laswerk aanzat om de koets zelf in leven te houden.
- V300 register
- Verbannen
-
twkuiper;37445 schreef : ... ik begreep van hem dat er (o.a.) teveel laswerk aanzat om de koets zelf in leven te houden.
Dat is natuurlijk nogal betrekkelijk. Ik heb die auto een jaar geleden eens bekeken en volgens mij viel dat hartstikke mee. Maar ja, ik heb echt geen interesse in nog een auto. :hmmz2:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
lucluc;37462 schreef : Dat is natuurlijk nogal betrekkelijk. Ik heb die auto een jaar geleden eens bekeken en volgens mij viel dat hartstikke mee. Maar ja, ik heb echt geen interesse in nog een auto. :hmmz2:
Af en toe moet je ook aan de buurt denken natuurlijk :]