De mooiste...
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
daar had ik laatst een mailtje naar gestuurd over een 360 gl tellerunit..
ik wil o zo graag een toerenteller econometer en temp meter

maar ik zou het idd kunnen vragen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dit wegens geen serieuze biedingen vanuit de club...

Volgens mij gaat ie weg voor een stuk minder dan de vraagprijs, dus ik ga even kijken hoeveel dat is. Dan hebben jullie hier nog een kans om hem iets te overbieden.
- V300 register
- Verbannen
-
Het is wel een vette wagen, zo gaaf dat ik hem zelf niet wil hebben al had ik het geld. Zou zonde zijn van de auto...
LIEFHEBBERS, stel anders een "bewaar de RL-70TS fonds" op. Alle leden een paar euro

- V300 register
- Verbannen
-
dan doe ik de benzine en wegenbelasting wel betalen en het rijden enzo

- V300 register
- Verbannen
-

Ik vind het wel jammer dat ie misschien uit de club verdwijnt, maar ik kan er zelf verder weinig aan doen

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Klopt, dat weet ik zelf ook. Maar het is ook maar een vraagprijs... bieden kon altijd.firsttimedrifter;21623 schreef : No offense, de vraagprijs is ook wel erg hoog voor een 360!
Er is zelfs niemand komen kijken en rijden. :confused:
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb eraan zitten denken van de zomer een andere wagen te kopen, met een budget van rond de 8a 900,-. Zou ik daarmee ook maar een kans maken denk je? Zet ik er zelf wel mijn R-sport stuur in

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Helaas die kans zul je nu niet meer krijgen...firsttimedrifter;21690 schreef : Jeroen, je weet dat ik er maar al te graag in zou willen rijden he! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe jouw wagen stuitert op een rechte weg met 4 Koni's.
Ik heb eraan zitten denken van de zomer een andere wagen te kopen, met een budget van rond de 8a 900,-. Zou ik daarmee ook maar een kans maken denk je? Zet ik er zelf wel mijn R-sport stuur in. Het blijft een puntgave wagen op de foto's. Heb je een keer tijd dat ik 'm in 't echie bekijk? Woon toch redelijk in de buurt.
Ik kreeg net een mailtje van de huidige eigenaar.
Hij is net verkocht voor de vraagprijs!!!

Ik weet nog niet of ie aan een "undercover" clublid is verkocht, dat stond er niet in.
Ik hoop hem nog eens terug te zien en als ik bij de oudejaarsloterij een leuk sommetje win dan koop ik hem direct over van de huidige eigenaar!