Oldtimer treffen in Esens Duitsland [niet merk gebonden]

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2014 11:24 #633459 door Erick Janssen (GAST)
Oldtimer treffen in Esens Duitsland [niet merk gebonden] is gemaakt door Erick Janssen (GAST)
Voor de liefhebber van oude vervoersmiddelen:
link oldtimer treffen in Esens [noord] Duitsland, misschien zie ik een van jullie :yesyes:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-10-2014 15:15 #951131 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Oldtimer treffen in Esens Duitsland [niet merk gebonden]
Vanuit N'mgn. (ca.) 313 km volgens Googlemaps. N'mgn -->> A'hem -->> Deventer -->> Zwolle etc.. Ligt in Noord-Duitsland. (Globaal) eindje noordelijker dan noordelijkste puntje Groningen. Wel eens die happening bezocht?

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2014 19:53 #951132 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Oldtimer treffen in Esens Duitsland [niet merk gebonden]
Nee :nono:, ik ga op uitnodiging van een kennis uit Duitsland die daar in de buurt woont.
Een leuke bijkomstigheid is dat ik een ander Duitse kennis ook tref die nog noordelijker woont en toevallig in de buurt is :groovy:

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2014 23:05 #951433 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Oldtimer treffen in Esens Duitsland [niet merk gebonden]
Vanmorgen zijn Marij en ik samen met kennissen met onze auto's en nog zes andere auto's naar de oldtimer treffen geweest.
Om 15.00 uur zijn Marij en ik naar huis gereden en om 19.15 waren wij weer thuis. Al met al een zeer geslaagde weekend :yesyes:

[img

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-10-2014 15:38 #951447 door Erick Janssen (GAST)
Een paar foto's:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC