Je weet dat je je brandstofslangen moet vervangen als...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2014 12:50 #633176
door 16673-dummy
Je weet dat je je brandstofslangen moet vervangen als... is gemaakt door 16673-dummy
... je dit ziet 
Deze ('t waren er twee, de andere was nog slechter) komen van de Peugeot van m'n schoonzus af. Vorige week heb ik daarvan de distributieriem vervangen en toen zag ik deze brandstofslangen... als je er in 'kneep' (voor zover dat kan), kwam de benzine er al uit sijpelen.
Vandaag dus maar even wat slangetjes vernieuwd :humor:

Deze ('t waren er twee, de andere was nog slechter) komen van de Peugeot van m'n schoonzus af. Vorige week heb ik daarvan de distributieriem vervangen en toen zag ik deze brandstofslangen... als je er in 'kneep' (voor zover dat kan), kwam de benzine er al uit sijpelen.
Vandaag dus maar even wat slangetjes vernieuwd :humor:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2014 17:10 #943573
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Je weet dat je je brandstofslangen moet vervangen als...
Ziet er inderdaad niet best uit. Nou heb ik nog vanaf de tank tot de pomp nog de originele brandstof slangen, gezien ik er in de winter niet mee mag rijden wegens de belasting plannen wil ik ze dan pas vervangen.
Nou weet ik dat er een soort "stof" om onze leidingen heen zit, is dat nou minder gevoelig voor uitdrogen, scheuren etc? Want ze zien er opzich nog goed uit.
Nou weet ik dat er een soort "stof" om onze leidingen heen zit, is dat nou minder gevoelig voor uitdrogen, scheuren etc? Want ze zien er opzich nog goed uit.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-03-2014 22:21 #943579
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Je weet dat je je brandstofslangen moet vervangen als...
Dat is nou juist precies het gevaar van die slangen Steven, het ziet er nog goed uit maar onderhuids is het toch vaak al aardig poreus.
Vervangen dus, die hap.
(maar ik denk dat van de winter ook wel kan, mits je verwarmd kan sleutelen)
Vervangen dus, die hap.
(maar ik denk dat van de winter ook wel kan, mits je verwarmd kan sleutelen)
Moderators: Mark Smeets