Dilemma Ford vs Volvo
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
op zich is het belangrijkste dat er ook eens een degelijke compressietest gedaan wordt. dan weet je gelijk alles eigenlijk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Zou dat apparaat wat zijn?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Alexdepalex;212649 schreef : Je kunt ook ff langs de garage gaan, zo gepiept.
Als ik daar kom wel :+ Na een halve kilometer houdt hij er mee op.
Daarnaast heb ik het geld er uit als ik 3x heb gemeten natuurlijk...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Daarnaast heb ik het geld er uit als ik 3x heb gemeten natuurlijk...
dat is maar met weinig meetapparaten zo, en daarom heb ik ook zelf een compressiemeter gekocht

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Als je de auto niet veel gebruikt, komt er ontzettend veel condens vrij zodra je hem start.
Onderstaande foto bijvoorbeeld, van mijn 345 bij een koude start. En die werd zelfs nog regelmatig warm gereden!
Dit was nog maar bij verhoogd stationair. Kun je nagaan wat een rookgordijn er opgetrokken werd bij wegrijden...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.