Sleutelruimte Duiven (Gld); geïnteresseerden gezocht
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2012 23:47 #632056
door V300 register
Sleutelruimte Duiven (Gld); geïnteresseerden gezocht is gemaakt door V300 register
Ik ben samen met een vriend uit Zevenaar op zoek naar een sleutelruimte, en we hebben deze gevonden:
link.marktplaats.nl/556441585
Dit willen we delen, maar 100e pp voor 50m2 vinden we nog wat aan de hoge kant, dus willen we het liefst nog iemand erbij. In onze vriendengroep zit verder niemand die sleutelt, dus wil ik het hier even proberen. Het is een grote loods waarin we 50m2 krijgen toegewezen, ruim genoeg voor 3 auto's dus, inclusief water+electrischiteit. We krijgen een sleutel en kunnen komen en gaan wanneer we willen. Deze sleutel wouden we dus kopi?ren voor alle gegadigden.
Lijkt het je wat, stuur dan even een pm.
Van de week ga ik er kijken met eerdergenoemde vriend.
Dit willen we delen, maar 100e pp voor 50m2 vinden we nog wat aan de hoge kant, dus willen we het liefst nog iemand erbij. In onze vriendengroep zit verder niemand die sleutelt, dus wil ik het hier even proberen. Het is een grote loods waarin we 50m2 krijgen toegewezen, ruim genoeg voor 3 auto's dus, inclusief water+electrischiteit. We krijgen een sleutel en kunnen komen en gaan wanneer we willen. Deze sleutel wouden we dus kopi?ren voor alle gegadigden.
Lijkt het je wat, stuur dan even een pm.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-06-2012 11:13 #909163
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sleutelruimte Duiven (Gld); geïnteresseerden gezocht
Alternatieve tuinbouw?

- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-06-2012 11:21 #909164
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Sleutelruimte Duiven (Gld); geïnteresseerden gezocht
Die heb ik inderdaad ook al eens zien staan op MP.
Op 50m2 kun je met gemak drie 300's kwijt en dan heb je nog 5x3,5m vrij aan sleutelruimte.
Ik ben trouwens niet geinteresseerd, voor mij te ver weg.
Op 50m2 kun je met gemak drie 300's kwijt en dan heb je nog 5x3,5m vrij aan sleutelruimte.
Ik ben trouwens niet geinteresseerd, voor mij te ver weg.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-06-2012 14:13 #909166
door V300 register
Ja kinderachtig he
Beantwoord door V300 register in topic Sleutelruimte Duiven (Gld); geïnteresseerden gezocht
Lucluc;201433 schreef : Alternatieve tuinbouw?
Ja kinderachtig he

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-06-2012 22:42 #909201
door V300 register
Ik vind die alternatieve tuinbouw wel een goed idee, blauwe sla kweken of zo'n gezellig brandnetelperkje is toch nooit weg

Moderators: Mark Smeets