Weet er iemand nog een opslag/loods te huur?
- V300 register
- Verbannen
-
tot mijn grote treurnis, gaan mijn ouders verhuizen. Hierbij is er g??n ruimte meer over voor mijn o zo geliefde klusprojecten(brommer, auto, boot etc) en nog wat spulletjes.
Zodoende ben ik op zoek naar een opslagruimte/loods die tegen een redelijke prijs te huren is. Het liefst in de buurt van loosdrecht/utrecht en anders in de buurt van Den Haag.
Ik heb al even gegoogled maar de meeste ruimtes gaan al gauw richting de 200-300 euro per maand en dat is mij toch wel te gortig. Heeft er iemand een tip?(of een boerderij met veel ruimte?

Gr lau
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Laurens;199882 schreef : tot mijn grote treurnis, gaan mijn ouders verhuizen.
huis ouders overnemen???????
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Je kunt bij mij door de weeks wel eens op de brug als het nodig is, je hebt de foto's gezien.
Opslag gaat even niet lukken, zoek zelf ook nog wat vierkante meters maar wat ik in mn hoofd heb is ook niet voor een schappelijk huurtje te vinden.
Suc6
Rens
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Advies verhuis dan naar Oost(Overijssel/Gelderland) of Noord Nederland(Drenthe, Friesland, Groningen).
Daar kun je redelijke ruimtes huren voor redelijke prijzen. Daar betaal je ongeveer voor 50m2 180 euro.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
RenVeld;199907 schreef :
He Laurens, da's balen.
Je kunt bij mij door de weeks wel eens op de brug als het nodig is, je hebt de foto's gezien.
Opslag gaat even niet lukken, zoek zelf ook nog wat vierkante meters maar wat ik in mn hoofd heb is ook niet voor een schappelijk huurtje te vinden.
Suc6
Rens
Beste Rens,
Dat is een zeer aardig aanbod van u, welke ik zeker in mijn achterhoofd ga houden! Ik ben gisteren aangenomen als zaterdaghulp bij de brezan, dus wie weet kennen die jongens nog wel iemand, die wat ruimte over heeft. Ik heb zo'n vermoeden dat ik u daar nog wel eens tegen ga komen. Als u nog een keer hulp nodig heeft bij b.v. het stellen van de cvt, kom ik graag een keer helpen!
Groeten Laurens
- V300 register
- Verbannen
-
Alvast gefeliciteerd met de Job, hoorde het al vandaag. Ben een redelijk vaste klant daar dus ja, je gaat nog wel met me te maken krijgen.}

Je moet je post even aan passen, als jij een lettercombinatie "j + e" intypt komt er een "u" in het scherm, kan niet kloppen.........:humor::humor:
Groet,
Rens
- V300 register
- Verbannen
-
Daar staat vast wel wat leeg en dat drukt de prijs weer.
Als wij 10 jaar geleden niet weer terug waren verhuisd naar de randstad had je nu alle plek van de wereld gehad in het altijd zo gezellige Gorssel maar helaas het kwaad is al geschiet. :snif:
Laurens;199982 schreef : Beste Rens,
Dat is een zeer aardig aanbod van u, welke ik zeker in mijn achterhoofd ga houden! Ik ben gisteren aangenomen als zaterdaghulp bij de brezan, dus wie weet kennen die jongens nog wel iemand, die wat ruimte over heeft. Ik heb zo'n vermoeden dat ik u daar nog wel eens tegen ga komen. Als u nog een keer hulp nodig heeft bij b.v. het stellen van de cvt, kom ik graag een keer helpen!
Groeten Laurens
Gefeliciteerd met de job, :y: mag je straks ook in die busjes rondcrossen om de boel rond te brengen of zit dat niet in het takenpakket?
RenVeld;200074 schreef : Laurens,
Alvast gefeliciteerd met de Job, hoorde het al vandaag. Ben een redelijk vaste klant daar dus ja, je gaat nog wel met me te maken krijgen.}
Je moet je post even aan passen, als jij een lettercombinatie "j + e" intypt komt er een "u" in het scherm, kan niet kloppen.........:humor::humor:
Groet,
Rens
:humor::humor: