Televisie- en filmtips
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Disclamer voorafgaand aan die show:General Custom;180388 schreef : Volgens mij nemen ze gewoon (bijna) alles wat ze doen op op video, en maken ze 1 keer per week of zo een aflevering met de ergste gevallen die ze die week hebben gehad. Van de 100 uur beeldmateriaal komt dan een half uur op tv, dan denk ik dat het wel echt zou kunnen zijn. Het zal wel altijd een twijfelgeval blijven.
Nagespeeld (en gedramatiseerd) dus...The stories that are portrayed in this program are based on real events. The names of the characters were changed in order to protect their identities? and some honor.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Rain man met Dusty Hoffman
Forrest gump
The terminal
Catch me if you can
Laatste biosfilm vond ik ook wel mooi
Transformers
Favo serie momenteel:
Dessert car kings op discovery op zondagavond
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
maar; het zou wat mij betreft ook beter te pruimen zijn als ze gewoon echt beeldmateriaal zouden schieten en dan maar de gezichten vervagen met blokjes of zo iets. die 'emoties' van die 'acteurs' geloof ik wel :S
Over film tips; het ligt niet erg in lijn met de genres en films die genoemd zijn, maar heb je de milennium trilogie al gezien? Een van de weinige boekverfilmingen die qua sfeer niet veel inlevert t.o.v het boek lezen.
Het verhaal van het eerste boek is 90% iets heel anders als waar 2 en 3 over gaan.
Grappig voor de Volvo liefhebber is dat het allemaal speelt in Zweden. Veel volvo's dus, en de oplettende luisteraar hoort vaak herkenbare woorden met een net iets andere uitspraak. Wel NL of EN ondertitels erbij zoeken anders is er geen touw aan vast te knopen

Een TV serie waar veel dezelfde acteurs in spelen (maar een andere setting/verhaallijn) is detective serie Wallander.
voor de liefhebber van detectives is er trouwens onlangs weer een serie bij gekomen, Aurelio Zen. Speelt in Itali? (Rome vooral) maar alles is in het Engels gesproken. heb nu 3 afleveringen gezien, en ik ben benieuwd hoe lang de reeks is/gaat worden.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ja lekker he, bietje romantisch elkaar opensnijden enzo hehehe:DVermilion;180399 schreef : aah owja met die 'romantische' scene aan het eind :+
nog een mooie; Wanted.
zeker als je graag naar Angelina Jolie kijkt

- V300 register
- Verbannen
-
Pijnlijk detail: tegen het einde van de film gaat er een 340/360 in de hens.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

Vandaag de volgende films gekeken:
- The Devils Rejects
- Raiders of the Lost Ark (eindelijk weer een keer!)
Ik kan zo nog een heel rijtje opnoemen met wat ik het kijken waard vind.
- Tucker & Dale vs. Evil (erg grappig)
- Oldeuboi
- The Proposition
- Rain Man
- Millers Crossing
- Unforgiven
- Ichi the Killer samen met Detroit Metal City (Japanners zijn toch het weirdste volk op de wereld)
- Jonah Hex
- I Love You Phillip Morris
- Un Prophete (zeker een aanrader)
..en nog veel meer, maar ik heb niet voor niets 1,2TB aan films die ik wil houden

- V300 register
- Verbannen
-