Volvo300Club op LinkedIn

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-09-2010 18:47 #630557 door V300 register
Volvo300Club op LinkedIn is gemaakt door V300 register
beste leden,

Wellicht zijn (enkelen van) jullie bekend met LinkedIn. :groovy: Een soort van Hyves maar dan voor professionele netwerk. Ik gebruik LinkedIn vooral om mijn professionele netwerk bij te houden en iets van mijn hobby's :woei: 'bloot' te geven aan mijn zakelijke contacten. Naar buiten toe schijn ik een uitgesproken imago van familyman te hebben en los van mijn Volvohart is dan natuurlijk een Volvogroep iets onderscheidends. Op LinkedIn kun je lid worden van bepaalde groepen en net als op de clubsite discussies starten etc. Of een groep aanmaken als die er nog niet is. En met dat mooie logo van de club heb ik het logo op LinkedIn gezet zodat anderen er ook gebruik van kunnen maken. Discussies, aankondigingen sleuteldagen, forum, advertenties etc blijven uiteraard gewoon op www.volvo300club.nl . De groep op LinkedIn is of wordt dus geen dubbeling met de site! Er zit ook geen koppeling tussen de internetadressen of forum oid. Dit drop ik (ook) even hier om verdere vragen hierover te voorkomen.

Tja, ik vind de 340 nog steeds mooi en overeenkomst met mij is waarschijnlijk iets als 'gestaag doorgaan en degelijkheid onder de motorkap' en naar ik laatst een oude kennis sprak in vele jaren tijd uiterlijk weinig veranderd. :crazy1:In ieder geval gaat dit op voor mijn 340 hoewel-ie sinds enkele dagen soms een wat donkere brom laat horen (luchttoevoer?). Hoewel ik me realiseer dat dit subjectieve waarnemingen zijn. En kon het dus ook niet nalaten dit logootje en groep in mijn groepslijst toe te voegen op LinkedIn. Anderen mogen daarvan natuurlijk ook gebruik maken, lid worden. Tja, na een 440, 240 est, 960 sed, 850 est nu een V70II est en een 340 erbij. T kon haast niet anders dan twee Volvo's voor de deur. Uh ja, toch wel, drie, :lol: de buuv heeft ook een 340 gekocht, een variomatic die volgens mij even moet worden bijgesteld. Van de 244 leden heb ik, via de bij administratie bekende emails, vanmorgen 155 ge?nvited en zag dat er daarvan 35 leden ook op LinkedIn staan. Mocht je er niet op staan dan krijg je toch de email van LinkedIn. Dan kun je kiezen (of niet) gewoon een account aan te maken. :)

Groeten, Marnix.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-09-2010 18:56 #848573 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo300Club op LinkedIn
Goeie Actie. Mooi initiatief.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-09-2010 07:13 #848604 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Volvo300Club op LinkedIn
Ik dacht wat voor spam heb ik nu in mijn mailbox, dus ik heb het weg gegooid. Ik zal van het weekend wel even kijken

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-09-2010 12:04 #848626 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo300Club op LinkedIn
Leuk initiatief, maar ik bedank toch maar. LinkedIn heb ik puur zakelijk. Hobby's voegen voor mij, zeker nu, niets toe aan het zakelijke karakter. (voor priv? vind ik Hyves en Facebook al genoeg of eigenlijk al teveel)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-09-2010 13:59 #848639 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo300Club op LinkedIn
Ik was al lid van die pagina :D

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-09-2010 16:20 #848651 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo300Club op LinkedIn
Ik blijkbaar ook... :+

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC