PartsforVolvosOnline.com
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Zoals de titel het eigenlijk al verklapt heb ik gisteren wat besteld bij PartsforVolvosOnline.com. Eigenlijk meer als een test van hoe dat betalen naar het buitenland moet werken en hoelang het eigenlijk duurt voordat de spullen in NL zijn.
Nu krijg ik echter van hun de volgende betalinggegevens toegestuurd:
Bij mijn ING rekening moet ik voor een buitenlandse overschrijving een IBAN code hebben of werkt dit ook met alleen de naam en plaats van de begunstigde?Thanks for your order, however you opted to pay by Cheque or Money order. We are unable to process this order until payment has been received and cleared. Please note that all payments should be in GB Pounds sterling, furthermore international payments must add an additional GBP ?7 to cover transaction charges.
Payments should be sent to:
PFS Parts Ltd.
Unit 8 - Saxon Court
Bradfield Close
Finedon Road Industrial Estate
Wellingborough, Northamptonshire
NN8 4RQ
United Kingdom
Thankyou
Dit is de eerste keer dat ik geld overmaak naar het buitenland en heb dus geen zin om te horen te krijgen dat ik en m'n geld kwijt ben en het geld niet is aangekomen

Alvast bedankt voor de hulp
Groeten,
Chris
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
@Anjo
Als ik echt bankcheque aanklik, dan hoef ik alleen de naam en de woonplaats in te vullen.
Ik zal ze nog maar is een mail sturen dat ik echt de IBAN en BIC code nodig heb om het geld over te maken.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik heb ook ING (was toen nog Postbank) en ik heb van de verkoper de IBAN- en BIC-codes gekregen. Daarmee kon ik de betaling doen.
Je kunt het altijd nog terugboeken....
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

Ik dacht al hoe moet ik ingodsnaam met de adresgegevens het geld in Engeland krijgen

- V300 register
- Verbannen
-
Je IBAN kun je gewoon vragen bij je bank, of wanneer je bij bijvoorbeeld de Rabobank zit, staat hij gewoon vermeld op elk afschrift.
Als je regelmatig spullen gaat bestellen in het buitenland, dan raak ik je wel aan om een creditcard aan te schaffen. Vaak zitten hier namelijk voordelen aan vast:
- je spullen kun je zo automatisch laten verzekeren
- je hebt rechtsbijstand
- enz enz.
ING heeft best goede businesscards, met veel voordelen. Gewoon effe informeren bij diverse aanbieders van creditcards en ga vooral niet over ??n nacht ijs. Daarnaast gewoon eens even googlen en eens op forums kijken met betrekking tot dit onderwerp.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Morgen maar is ING opbellen wat er voor mij mogelijk is en even kijken of er nog andere opties zijn.
Het geld voor deze bestelling is iig overgemaakt

(Ik zal nog wel meer moeten bestellen voor de Saab van een kameraad van me

- V300 register
- Verbannen
-
En tegenwoordig hoef je niet eens meer geld op je paypal te hebben, zodra het niet toeriekend is wordt de rest automatisch van je rekening afgeschreven! (bij mij wel)
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Je moet ze eigenlijk hun swift codes vragen (voorloper van IBAN) en daarmee naar je ING kantoor gaan om ze daar te laten invoeren.