Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;201633 schreef : Geen gekke eindlijst!
Ik heb vandaag de examens Vakbekwaamheid deel 2 en 3 (administratie) voor het D-rijbewijs gehaald. Over drie weken is theorie rijbewijs + vakbekwaamheid deel 1 (verkeer & techniek) en dan kan ik daadwerkelijk op de bus gaan lessen
Goed bezig, gefeliciteerd! yeehaa!
Kevin;201635 schreef : Goed bezig Niels! Je hebt de verhaaltjes sommen dus ook goed gedaan :lol:
Ik had het nog niet gemeld bedenk ik net maar ik heb 3 weken geleden eindelijk mijn examen voor D gedaan. Werd ook wel tijd onderhand.. maarja tijd :fMaar goed met vlag en wimpel geslaagd!
Einde van de maand nog even examen voor de CODE 95 en dan gaan we rijden met het oude spul :y:
Goed bezig, gefeliciteerd! yeehaa!
Ik ben ook tevreden en het is hoger dan wat ik zelf had nagekeken, de maakt het voor mij nog mooier want het was nu 'n verassing :yummie:Erik;201658 schreef : @ Joris; Veel plezier bij Geo Sencus in Soest.
@ Maurits; Dat zijn mooie cijfers. Gefeliciteerd. Wat ga je na het vwo doen?
Na de zomervakantie begint de selectieprocedure om luchtverkeersleider te worden, dat is de inzet! Maar van de +/- 1000 aanmelders komen er +/- 30 in een klas, slagingskans is dus niet bijster groot :d
Ik ben al aan het nadenken voor een alternatief maar er zijn zoveel leuke dingen! :S
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Nou Kevin, als ik van de herfst dus weer in Kijkduin ben kan ik jou nog tegenkomen op de bus..?
Maurits Cassee;201659 schreef : Ik ben al aan het nadenken voor een alternatief maar er zijn zoveel leuke dingen!
Bestuurskunde!
(ff reclame maken

- V300 register
- Verbannen
-
Haal ik over 2 weken m'n bachelor in.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
volvofiel;201661 schreef : Gefeliciteerd iedereen!
Nou Kevin, als ik van de herfst dus weer in Kijkduin ben kan ik jou nog tegenkomen op de bus..?
Haha dat zou zomaar kunnen :photo:
- V300 register
- Verbannen
-
Dat heeft m'n pa al gedaan maar ik ga liever iets meer richting bedrijfsleven.volvofiel;201661 schreef : Gefeliciteerd iedereen!
Bestuurskunde!
(ff reclame maken)
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
Hallo iedereen,
YES!!YES!!YES!!

Opleiding binnen de gestelde 4 jaar netjes behaald.
Dinsdag nog de diploma-uitreiking, zal wel leuk gaan worden.:yesyes:
Genoeg toekomstplannen, ik zal in ieder geval niet stil zitten! Eerst komende zomer ''fulltime'' aan de slag met diverse (auto)projecten.
Fabian
- Mark Smeets
- Moderator
-

- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;201880 schreef : Proficiat Fabian! Ik zag op FB dat Luc ook geslaagd is...
Dat klopt ja, Luc had het gesprek na mij. Dus die boodschap kreeg ik ook snel van hem mee;).
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-