Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-07-2011 23:29 #882253 door V300 register
Goeie tip, Erik. Ik persoonlijk heb het wel eens andersom gehad. Ik ben ooit in een buurt gaan wonen waar gezinnen leefden. De huizen waren zo in elkaar verweven (hs & bis door elkaar) dat ze om het minste of geringste last van ons hadden. De trap oplopen midden in de nacht werd al geregistreerd! Evenals hard lachen rond 11 uur 's avonds. Je kunt het beste een omgeving zoeken die bij jouw levensstijl past. Erg belangrijk!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-07-2011 09:04 #882258 door V300 register
Het is natuurlijk ook maar net wat je van je buren kunt verdragen.

Zelf sleutel ik aan straat aan de auto (voor wat ik sleutelen noem dan :woops:), en in de achtertuin aan de scooter. Mensen hier uit de straat komen dan wel eens kijken en zo, maar commentaar krijg ik nooit. Aan de andere kant geef ik ook geen commentaar als iemand 's avonds laat een feest geeft. Dat werkt prima zo :y:

In elk geval gefeliciteerd met je huis :y:

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
29-07-2011 19:54 #882299 door Mark Smeets
Dat is dus precies de reden dat ik minimaal een vrijstaand huis wil, dan maar een jaartje langer thuis :)
Ik ben het nu eenmaal gewend om de stereo tot 11 uur 's avonds vol open te hebben (daarna gaat moederlief meestal slapen :f).

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-07-2011 20:12 #882304 door V300 register
Daarvoor heb ik een goede hoofdtelefoon, met van die schelpen die om je oren heen vallen. Kan ik ook naar harde muziek luisteren als de kinderen (proberen te) slapen.
En als ik eens de bass wil VOELEN, kan dat in de auto :D

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-07-2011 23:10 #882375 door Laurens Post
Ik wil niet knutselen aan straat, dan staat de hele buurt te kijken wat je doet en hun mening te geven. Doe mij maar mijn schuurtje, dat bevalt me goed.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-07-2011 23:25 #882378 door V300 register
Dat heeft ook mijn voorkeur maar als de keuze er niet is moet je maar wennen aan de buren. Tot nu toe is het alleen bij een vriendelijke hallo of blijk van interesse gebleven

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-07-2011 23:43 #882381 door V300 register
Op zich vind ik knutselen op straat wel prima, het heeft wel iets gezelligs. Ware het niet dat ik in ons vorige huis langer bezig was met de voorbereidingen (welk gereedschap moet mee etc) dan het knutselen zelf. En als ik dan wat vergeten was, naar de toilet moest, lunchen ging... Moest ik eerst ?lles opruimen... Hiep hoi galerijwoningen.
Gelukkig heeft ons nieuwe huis een garage, dus ik kan straks als de fietsen er uit zijn binnen klussen als ik wil, en op straat klussen is ook een stuk fijner als je je gereedschap gewoon binnen op de werkbank hebt liggen. (lunch? RATS garagedeur dicht, klaar....)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-07-2011 08:30 #882388 door V300 register
Gereedschap elke keer opruimen vond ik ook een van de struikelpunten. Nu heb ik een oplossing gevonden. Ik gooi het gereedschap gewoon in de kofferbak, dat licht er dan wel eens 3 dagen maar elke keer opruimen hoeft gelukkig niet. Werkt wel zo prettig :y:

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
08-08-2011 11:03 #883031 door Wouter Borsje
@ Harry ; GEFELICITEERD!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-08-2011 11:54 #883035 door V300 register
Ik doe het ook hier i.p.v. op FB: GEFELICITEERD!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC