Overzichtskaart forummers: waar woon jij?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-03-2010 14:52 #630042
door V300 register
Overzichtskaart forummers: waar woon jij? is gemaakt door V300 register
Mapservices:
www.mapservices.org/myguestmap/map/volvo300club
Poging zoveel om een vervanging te vinden voor Frappr maps, want die is nu echt weg.
Ik geloof dat het nu w?l mogelijk is om zeer eenvoudig een pinpoint toe te voegen aan deze kaart.
[Voor de leek: schuiven in de kaart doen we door de linkermuisknop ingedrukt te houden en de muis tegelijkertijd te bewegen en zoomen lukt alleen met het balkje links. Dan 1 keer linker muisklik op de gewenste plek om je gegevens in te vullen. Als je geen zin hebt om je precieze adres op te zoeken, gewoon je dorp- of stadscentrum aanklikken]
www.mapservices.org/myguestmap/map/volvo300club
Poging zoveel om een vervanging te vinden voor Frappr maps, want die is nu echt weg.
Ik geloof dat het nu w?l mogelijk is om zeer eenvoudig een pinpoint toe te voegen aan deze kaart.
[Voor de leek: schuiven in de kaart doen we door de linkermuisknop ingedrukt te houden en de muis tegelijkertijd te bewegen en zoomen lukt alleen met het balkje links. Dan 1 keer linker muisklik op de gewenste plek om je gegevens in te vullen. Als je geen zin hebt om je precieze adres op te zoeken, gewoon je dorp- of stadscentrum aanklikken]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
16-03-2010 15:30 #821340
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Overzichtskaart forummers: waar woon jij?
Ziet er mooi uit, meteen even mezelf op de kaart gezet :+
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-03-2010 15:33 #821341
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Overzichtskaart forummers: waar woon jij?
getest. idd simpel om je toe te voegen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-03-2010 15:33 #821342
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Overzichtskaart forummers: waar woon jij?
Werkt idd simpel.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-03-2010 15:46 #821346
door V300 register
en wordt de kaart nu ineens heel anders weergegeven omdat er een adres in MI bijgekomen is?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-03-2010 15:48 #821347
door V300 register
Bij mij niet? Als het storend is haal ik hem wel weg (als dat nog kan
)

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-03-2010 16:12 #821350
door V300 register
Bij mij ook niet...Ik heb de startco?rdinaten moeten opgeven, dus als het goed is blijf je NL zien als je binnenkomt.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-03-2010 20:18 #821392
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Overzichtskaart forummers: waar woon jij?
Als je het weg wil halen even met de muis er op klikken, dan kan je het bewerken of deleten
Als je van de kaart modus naar kaart & satelliet modus ga kan je je pin precies op je huis zetten :yesyes:
mijn foto is het "lik op stuk" flits kast, volautomatisch .50
Als je van de kaart modus naar kaart & satelliet modus ga kan je je pin precies op je huis zetten :yesyes:
mijn foto is het "lik op stuk" flits kast, volautomatisch .50
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-03-2010 23:58 #821422
door V300 register
.50?? komt hier gelijk met zwaar geschut aan voor zo'n flitskast!
9mm is genoeg hoor.
de kaart ziet er inderdaad nog gewoon hetzelfde uit, maar er staat idd aan de andere kant van de plas nu ook een poppetje op de kaart
9mm is genoeg hoor.
de kaart ziet er inderdaad nog gewoon hetzelfde uit, maar er staat idd aan de andere kant van de plas nu ook een poppetje op de kaart

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-03-2010 09:17 #821426
door V300 register
Ik heb me er ook maar even bij gezet.... Maar Erick, als ze bij jou in de buurt daarmee flitsen, dan blijf ik liever in de randstad rijden denk ik... Daar maken ze nog gewoon foto's ipv zo'n streng "zero-tolerance"-beleid...
Moderators: Mark Smeets