Volvo 300 Club nu ook op Linkedin.com

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-02-2010 19:55 #629925 door V300 register
Volvo 300 Club nu ook op Linkedin.com is gemaakt door V300 register
hallo allemaal,

Zelf ben ik nogal actief met www.linkedin.com voor mijn netwerk. Voor degenen van jullie die daar ook op staan kun je nu lid worden van de groep 'Volvo300club'. Bij bepaalde andere groepen waar ik lid van ben, oa Vrije Universiteit Brussel, moet je eerst autorisatie van de andere kant afwachten. Een 'streng' toelatingsregime zag ik niet zitten dus het is een 'vrije' groep geworden. En dat het karakter heeft juist zo'n 'aparte' groep op Linkedin te staan blijkt uit het volgende waargebeurde: een zakelijke relatie van mij bezocht ik recent in de 340. Inderdaad, heel recent. Die man rijdt zelf een passat cc en daar staat een 340 toch mooi naast? Ik vind van wel. Hij stond op de uitkijk toen ik aan kwam en vroeg of mijn v70II kapot was en ik een leenauto had. Ik had hem natuurlijk in die waan kunnen laten. Hij had wel gezien dat ik op linkedin een groep had aangemaakt maar dacht dat het een foutje was omdat dat, ik citeer hem, 'bejaardenbakken' zijn. Hoewel ik weet dat dat beeld bestaat bracht ik er uit: Nou, dan is die van mij geweest van een hele krasse die hem zeer goed onderhield en lid was van de club! Toen ik hem nog weerlegde dat ik van zijn jaarlijkse bijtelling een flinke voorraad onderdelen kan aanleggen was de discussie gesloten. Vroeg-ie of deze (340) ook afstandsbediening heeft. Heb je dan verstand van auto's of teveel Autoweek gelezen.....?

Linkedin is een soort Hyves maar dan alleen voor professionele/zakelijke contacten. Anyway, mocht je actief zijn op linkedin of dat worden ben je hierbij uitgenodigd de groep Volvo300club te 'joinen'.

Volvo-groet,
Marnix Tamse

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-02-2010 17:11 #816948 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 300 Club nu ook op Linkedin.com
Top, ga ik is even opzoeken dan :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-02-2010 05:51 #817275 door V300 register
Helemaal goed, ik zag dat er al vijf leden oa Tabitha lid zijn van de groep op Linkedin. Zelf gebruik ik die groep puur om mijn profiel in te vullen qua hobby's.

Van de ca 200 a 250 leden zullen er vast nog meer zijn die ook op Linkedin staan. Waar zitten ze? vraag ik me dan af. Nou ja, ik zal wel zien hoeveel komende dagen nog meer hun profiel invullen. via de groep kunnen overigens ook discussies worden gestart maar wat mij betreft dat lekker via eigen forum vd club laten lopen.

slb_340;133232 schreef : Top, ga ik is even opzoeken dan :)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2010 10:21 #817282 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo 300 Club nu ook op Linkedin.com
...en nr 6... :D

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2010 12:32 #817305 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 300 Club nu ook op Linkedin.com
Ik sta puur zakelijk op Linked in. Ik zou het jammer vinden als dit netwerksysteem vervalt tot een soort Hyves oid.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2010 13:26 #817309 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo 300 Club nu ook op Linkedin.com
Zo erg als hyves zal het zeker niet worden. Deze groepen dienen als referentie voor je achtergrond/hobbies.
Ik ben bijvoorbeeld ook lid van de groep Facade Consultants. Een groep van geveladviseurs verspreid over heel de wereld. Ik heb zo al een baan aangeboden gekregen, direct van de Managing Director & CEO van een groot gevaladviesbureau.

Alleen zijn de 3 kantoren gevestigd in Hyderabad, Mumbai en Dubai. Dan ben ik iets teveel van huis denk ik... :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-02-2010 19:40 #817353 door V300 register
hoi Erik,

ik doe er ook precies mee wat hierboven wordt aangegeven, ik weet dat je vanuit een groep op linkedin ook topics kunt starten maar dat is niet (mijn) bedoeling, daar hebben we het forum voor. En op een bepaalde manier vind ik het toch ook wel een statement hebben van een dergelijke 'hobby'club lid te zijn, t is toch iets anders dan de bridgevereniging, vind je ook niet? En puur voor mijzelf staat Volvo voor degelijkheid/robuustheid/rots in de branding/doorgaan/.... En dat is precies wat ik in mijn werk ook doe. Momenteel ben ik actief zoekende naar een nieuwe werkkring. Wordt mij gevraagd wat mijn absolute passie is. Wat denk je dat het antwoord is? Voor mij voegt het zeker iets toe.

Als jij er al op staat, Erik, nodig ik je bij deze uit lid te worden van die groep.

Erik, mogen we jou egroeten als Nr 7 ? Goed voor de PR!!!!

Marnix.

Erik;133598 schreef : Ik sta puur zakelijk op Linked in. Ik zou het jammer vinden als dit netwerksysteem vervalt tot een soort Hyves oid.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2010 22:38 #817380 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 300 Club nu ook op Linkedin.com
Ik zal mijn wachtwoorden en gebruikersnaam ff opzoeken. Kan een paar dagen duren......

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC