Winterfoto topic 2009-2010
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;128614 schreef : Vannacht een paar harde klappers hier in Utrecht (onweer), niet normaal!
Dus toch! Wat apart... zo met sneeuw en in de winter?! Ik zag wat flitsen gisteravond door mn slaapkamerraam maar hoorde geen vuurwerk geluid. Mn vriend zei nog onweer, maar dat nam ik toch niet aan!:no_comment:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
slb_340;128633 schreef : Dus toch! Wat apart... zo met sneeuw en in de winter?! Ik zag wat flitsen gisteravond door mn slaapkamerraam maar hoorde geen vuurwerk geluid. Mn vriend zei nog onweer, maar dat nam ik toch niet aan!:no_comment:
Volgens mij komt dat door een arreslee die over de wolken scheert.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Zoiets als deze:
Zondagmiddag na 150 km binnenwegen in Duitsland... En ik was ook even Duitser met mijn witte plaat!
Donderdagochtend na 3 uur sturen om op mijn werk te komen (55km)...
Tja, en iedereen maar zeuren over achterwielaandrijving:nono:. Inderdaad, ik heb de afgelopen dagen al twee keer een BMW 5serie stationcar op een vlakke weg weer op gang moeten helpen, maar mijn ouwe barrel redt zich er maar mooi mee! Voldoende druk op de achteras en goede banden; succes verzekerd en bovendien nog eens extra pret omdat de aandrijving achterin zit!:y:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;128705 schreef : RWD is gewoon (je van) HET.
Inderdaad, hier zat net (voor mijn voordeur) een truck met oplegger vast, hij kon de bocht niet om komen met zijn achterwielaandrijving....:humor:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;128474 schreef : Terwijl Bodegraven zich al glibberend en glijdend naar de kerk begeeft heb deze mooie dafplaat kunnen schieten. Mooi hoor die stuifsneeuw, geeft een best fraai effect op een auto.
Wat is dat ? ? ? :wtf: :wtf: :wtf:
Dat kan toch niet, zo`n ongelofelijk zeldzame Daf 66 1100 Marathon Coup? hoort niet buiten te staan ! ! ! :flame: :flame: :flame:
En zeker niet met dit weer met al die pekel ! ! ! Weet je wel hoeveel er nog over zijn van dit type ! ! ! :grr: :grr: :grr:
OK, weer even rustig worden . . .
Dit was afgelopen donderdagavond in Ernum. Hub, mijn Daf 88.
Hub staat er nu weer sneeuwvrij bij, wel een half uurtje warm laten lopen maar probeer rijden uit te stellen ivm al dat zout.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-