Ledenadministratie en voorbereidingen bruiloft
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-08-2009 22:45 #629377
door V300 register
Ledenadministratie en voorbereidingen bruiloft is gemaakt door V300 register
Beste leden en aangemelde leden,
Wegens voorbereidingen van onze bruiloft op 18 augustus 2009 is de ledenadministratie tot 1 september 2009 niet bereikbaar. We willen ook even van een paar wittebroodsweken genieten.
Groetjes,
Tabitha Kooijman en Jan Huijsmans
Wegens voorbereidingen van onze bruiloft op 18 augustus 2009 is de ledenadministratie tot 1 september 2009 niet bereikbaar. We willen ook even van een paar wittebroodsweken genieten.
Groetjes,
Tabitha Kooijman en Jan Huijsmans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-08-2009 22:55 #793545
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Ledenadministratie en voorbereidingen bruiloft
Eem beetje rust is wel verdiend na al dat georganiseer voor een bruiloft...
Been there, done that, got the kids...
Misschien moet je dit ook even in een mailtje versturen naar alle niet forummende leden?
Succes met de laatste loodjes en geniet van jullie dag!
Been there, done that, got the kids...

Misschien moet je dit ook even in een mailtje versturen naar alle niet forummende leden?
Succes met de laatste loodjes en geniet van jullie dag!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
12-08-2009 22:59 #793546
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Ledenadministratie en voorbereidingen bruiloft
reageer wel even op de mensen die een formulier op de site hebben ingevuld, dat het nog even gaat duren!
Het is zo irritant om helemaal niks te horen
geniet van de mooiste dag in jullie leven!
Het is zo irritant om helemaal niks te horen
geniet van de mooiste dag in jullie leven!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-08-2009 00:15 #793558
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Ledenadministratie en voorbereidingen bruiloft
Sommige mensen w8en op hun pasje. Als het mogelijk is zou het fijn zijn als ze deze krijgen, maar ik vind het ook opportuun dat iemand anders deze tijdrovende deeltaak op zich neemt. Het is nu eenmaal bewerkelijk. Gelukkig heeft Thabitha de achterstand weggewerkt en hoeft er nu alleen een aantaal malen per maand iets dergelijks ff geproduceerd en verstuurd te worden.
Kan iemand dat?
Kan iemand dat?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-08-2009 00:21 #793562
door V300 register
Hoop ik dan ook te kunnen melden.
Dat niet. We hebben net (3 dagen nu) een neefje en beide hebben we het idee dat dat genoeg 'kid hebben' is. (en als de kids er toch komen, dan heeft de arts bij mij z'n werk niet gedaan
)
Nah, we zijn nu al te druk met de laatste loodjes. (er is b.v. nog een bak poetswerk) Mochten er klachten zijn, het bestuur is in elk geval op de hoogte. (sorry, maar zoals ik een potentiele koper van een celica al gemeld heb, de trouwerij gaat nu voor bijna alles)
Gaan we zeker doen, nu maar hopen dat het lukt om te bedenken dat de ceremoniezusjes de dag zelf mogen regelen en dat wij gewoon lol moeten hebben. (gaat toch wel luken, maar ala
)
Beantwoord door V300 register in topic Ledenadministratie en voorbereidingen bruiloft
Bodejodel;116427 schreef : Been there, done that,
Hoop ik dan ook te kunnen melden.
Bodejodel;116427 schreef : got the kids...
Dat niet. We hebben net (3 dagen nu) een neefje en beide hebben we het idee dat dat genoeg 'kid hebben' is. (en als de kids er toch komen, dan heeft de arts bij mij z'n werk niet gedaan
)Bodejodel;116427 schreef : Misschien moet je dit ook even in een mailtje versturen naar alle niet forummende leden?
Nah, we zijn nu al te druk met de laatste loodjes. (er is b.v. nog een bak poetswerk) Mochten er klachten zijn, het bestuur is in elk geval op de hoogte. (sorry, maar zoals ik een potentiele koper van een celica al gemeld heb, de trouwerij gaat nu voor bijna alles)
Bodejodel;116427 schreef : Succes met de laatste loodjes en geniet van jullie dag!
Gaan we zeker doen, nu maar hopen dat het lukt om te bedenken dat de ceremoniezusjes de dag zelf mogen regelen en dat wij gewoon lol moeten hebben. (gaat toch wel luken, maar ala
Moderators: Mark Smeets