APK klaar terwijl u wacht

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-06-2009 11:59 #783812 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic APK klaar terwijl u wacht

Frans;108759 schreef : Zijn er nog andere bedrijven die dit doen, afspraak maken en even wachten tot de auto gekeurd is?

bijna alle autobedrijven, ja...

(als ze mij als APK klant willen moeten ze wel trouwens - laat nooit meer een auto keuren waar ik zelf niet bij ben sinds ik iemand met een hamer deuken in mijn dorpels heb zien slaan)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2009 13:06 #783829 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic APK klaar terwijl u wacht

antiekeradio;108840 schreef : bijna alle autobedrijven, ja...

(als ze mij als APK klant willen moeten ze wel trouwens - laat nooit meer een auto keuren waar ik zelf niet bij ben sinds ik iemand met een hamer deuken in mijn dorpels heb zien slaan)

:crazy2: "ff cheken of er rottigheid in zit meneer..." BAM! BAM! BAM! BAM! BAM! "Zozo, dat zijn een paar mooie keiharde dorpels meneertje, wel jammer van die deuken hoor..."

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-06-2009 13:32 #783839 door V300 register

antiekeradio;108840 schreef : bijna alle autobedrijven, ja...

Heb ik ook gezien daar... toen ie een steekproef kreeg en de RDW controleur begon te meppen. (bij dat adres denken ze er zelf niet een aan als de rottigheid niet al duidelijk te zien is)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-06-2009 09:34 #783940 door V300 register

Frans;108759 schreef : Ik heb deze keer helemaal geen zin om een dag te wachten op de auto en mijn auto APK te laten keuren bij kwik-fit
Voor mij is Houten het dichts bij.

Zijn er nog andere bedrijven die dit doen, afspraak maken en even wachten tot de auto gekeurd is?

Frans,

Ik kan BSG Carpoint echt aanraden!!!

Zit in Schalkwijk.

Bel ze op en vraag naar Arie, zeg dat je Stefan Boogaard kent, (van de witte 340, dan weet ie genoeg) :). Daar keuren ze 'm terwijl je eventjes wacht. Prima tent daar!!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC