Beste V3C-leden,
Elke 1ste woensdag van de maand ga ik naar een bijeenkomst van oldtimerliefhebbers.
Tijdens deze praatavonden komen de meest
uiteenlopende thema's rond oldtimers aan bod.
De drijvende kracht achter deze gezellige en leerzame avonden is o.a.
Ton Stoffelen. Naast deze avonden organiseert hij ook rally's, bezoeken
aan revisiebedrijven, beurzen en musea.
Voor 31 mei a.s. is er een bezoek aan de oldtimerbeurs te Ciney gepland.
Zie onderstaande tekst voor meer info.
Mocht je interesse gewekt zijn, neem dan contact op met Ton Stoffelen.
Beste Oldtimer vrienden,
Zoals al aangegeven in mijn inleiding van de praatavond afgelopen woensdag wil ik bij deze de behoefte peilen of er voldoende interesse bestaat om met een bus de oldtimer beurs van Ciney te bezoeken op 31 mei a.s.
Dit is de grootste en merkwaardigste oldtimerbeurs van de gehele Benelux, dit is het Belgische Beaullieu!!
Dit moet je een keer gezien hebben om het te kunnen geloven.
Neem maar eens een kijkje op de website:
www.cineyexpo.be/agenda/evenement.php?id=135&exp
Zoals het er nu voor staat is de bus niet helemaal vol en zal de prijs uitkomen inclusief de Entree voor de beurs op Euro 30,- per persoon.
Mocht de bus alsnog helemaal vol komen dan zal ik in de bus iedereen Euro 2,50 retour geven.
Samenvattend:
31 mei .a.s (pinksterweekend) reisje naar Ciney naar de oldtimer beurs.
Vertrek Markt te Echt om 08.00 uur EXACT!! zorg dat u op tijd bent!! (hier is ruime gratis parkeermogelijkheid)
Extra opstapplaats Van der Valk hotel Urmond (hier is ruime gratis parkeermogelijkheid)
Bij voldoende belangstelling kan er evt. ook nog gestopt worden bij de Geusselt stadion te Maastricht (ook hier gratis parkeermogelijkheid)
AANGEVEN WAAR U WILT OPSTAPPEN!!!
Vertrek Ciney 18.00 uur EXACT!!
Verwachte aankomst te Echt 20.00 uur
Wilt u mee, dan graag uw naam (en de namen van mensen die u hebt opgegeven) en uw mobiel telefoon nummer.
DOE DIT ECHT PER OMGAANDE S.V.P.!!!
Met klassieke groeten,
Ton Stoffelen
tel 0475 309090
ton-stoffelen@hetnet.nl