Autorai 2009, wie gaat erheen?
- Mark Smeets
- Moderator
-
Alhoewel ik moet toegeven dat het minder leuk was dan andere jaren. Veel moddelen kom je 10 keer tegen op verschillende plaatsen, en overal maar van die saaie CO2 getallen ipv pk's :snif:
Maar goed, toch hebben we ons goed vermaakt. Leuk voorval dit keer bij Toyota, in de IQ (die 3-zitter)
Ik achterin, en Ralf (goede vriend) zo: ow ik maak ff een foto hoe je opgevouwen zit... En die verkoper die ook net in de auto kwam zitten.. Hey, dit is wel een beetje Toyota belachelijk maken.. Het was toch wel moeilijk om een lach te onderdrukken :no_comment:
Was de verkoper weg, zegt Ralf, ja wat denk je anders waarom we bij Toyota komen
;Dowja misschien interessant om te vertellen, de dafclub stond er ook met een aantal dafs. Maargoed ik had ze allemaal al in het dafmuseum gezien natuurlijk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Alle Franse auto's afkraken!
- Mark Smeets
- Moderator
-
slb_340;98017 schreef : Alle Franse auto's afkraken!
:humor::lol::nono:
Volg je het nieuws niet?
'alle Franse merken schitteren door afwezigheid'
oftewel, geen Peug, Citroen of Renault te vinden daar...
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;98012 schreef : Het was gezellig gisteren!
Alhoewel ik moet toegeven dat het minder leuk was dan andere jaren. Veel moddelen kom je 10 keer tegen op verschillende plaatsen, en overal maar van die saaie CO2 getallen ipv pk's :snif:
Maar goed, toch hebben we ons goed vermaakt. Leuk voorval dit keer bij Toyota, in de IQ (die 3-zitter)
Ik achterin, en Ralf (goede vriend) zo: ow ik maak ff een foto hoe je opgevouwen zit... En die verkoper die ook net in de auto kwam zitten.. Hey, dit is wel een beetje Toyota belachelijk maken.. Het was toch wel moeilijk om een lach te onderdrukken :no_comment:
Was de verkoper weg, zegt Ralf, ja wat denk je anders waarom we bij Toyota komen;D
owja misschien interessant om te vertellen, de dafclub stond er ook met een aantal dafs. Maargoed ik had ze allemaal al in het dafmuseum gezien natuurlijk
Hee, ik heb ook een foto van mezelf achterin een IQ gepropt :humor:
Ik vond de RAI zwaar tegenvallen. Geen aankleding op de stands, geen spectaculaire introducties, geen lichtshows etc... Gewoon een vloerkleed met een rijtje auto's en af en toe een zeecontainer.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;98036 schreef : Ik vond de RAI zwaar tegenvallen. Geen aankleding op de stands, geen spectaculaire introducties, geen lichtshows etc... Gewoon een vloerkleed met een rijtje auto's en af en toe een zeecontainer.
HEEEEEEEEEEEEEEEL vaak zul je bedoelen?
ten opzichte van 2 jaar geleden vond ik het ook erg tegenvallen idd.
heb je de show van railive niet gezien? Daar was toch lichteffect genoeg

EDIT: videoooo!
[YOUTUBE]MbOPS1yV1ts[/YOUTUBE]
- V300 register
- Verbannen
-
Hele boel afgezet, en van die kalosjes en dingen enzo enorm uitgebouwd met bestickering (volgens mij wel zo'n officiele klasse) BLAAAZEN. Heb even 5 minuten staan kijken in het gras (parkeerde makkelijk zo op weg naar huis)! Gaaf.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
vorig jaar m'n ouwe chef daar nog wezen aanmoedigen, dit jaar moest ik het evenement laten schieten..
www.almererally.nl trouwes;)