F1-management spel
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-05-2011 19:32 #875048
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic F1-management spel
wat ik me afvroeg, hoeveel verkoopprovisie hebben jullie? ik 10% en dat tikt best aan...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-05-2011 19:41 #875051
door V300 register
Same here.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-05-2011 19:43 #875053
door V300 register
Waar staat dat?
ow wacht 0% zegt hij

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-05-2011 23:41 #875858
door V300 register
Maarliefst 644 plaatsen gestegen, nu 771e algemeen. Monaco was gooood!
1. KrekkelensGP 4170 775
2. Formule 340 GTO 3781 799
3. The Beige Hornets 3519 602
Ook 300-gerelateerde herinneringen aan Monaco, waar ik altijd aan moet denken met deze race.
Ooit met de beige 340 geweest; ff 'heel overdreven' door de tunnel gereden. Vier lachebekjes in de auto + enkele voetgangers achter de vangrail. Hier eventjes chique geparkeerd:
1. KrekkelensGP 4170 775
2. Formule 340 GTO 3781 799
3. The Beige Hornets 3519 602
Ook 300-gerelateerde herinneringen aan Monaco, waar ik altijd aan moet denken met deze race.
Ooit met de beige 340 geweest; ff 'heel overdreven' door de tunnel gereden. Vier lachebekjes in de auto + enkele voetgangers achter de vangrail. Hier eventjes chique geparkeerd:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-05-2011 00:33 #875866
door V300 register
omg, bonus en het gokken vergeten

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-05-2011 23:16 #875952
door V300 register
Netjes, goede punten. Zie dat t enige verschil tussen ons is dat jij Kovalainen hebt en ik Ambrosio.
Twijfel nog sterk wat te doen. Ik wil wel van STR af, maar waarvoor? Force India doet het iets beter, maar kost mij teveel verkoopprovisie voor een minimale vooruitgang. Williams en Sauber zijn wisselvallig en scoren niet altijd goed. Mercedes en Ferrari rijden ook niet constant goed, meestal is 1 van de 2 coureurs 'slecht'. Renault lijkt af te haken en steeds minder te presenteren tov de rest. Mijn conclusie is dus dat er niet echt een goede keus is voor een team tussen STR en Red Bull en Mc Laren, wat jullie?
Twijfel nog sterk wat te doen. Ik wil wel van STR af, maar waarvoor? Force India doet het iets beter, maar kost mij teveel verkoopprovisie voor een minimale vooruitgang. Williams en Sauber zijn wisselvallig en scoren niet altijd goed. Mercedes en Ferrari rijden ook niet constant goed, meestal is 1 van de 2 coureurs 'slecht'. Renault lijkt af te haken en steeds minder te presenteren tov de rest. Mijn conclusie is dus dat er niet echt een goede keus is voor een team tussen STR en Red Bull en Mc Laren, wat jullie?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-05-2011 00:33 #875964
door V300 register
Ik vond Monaco niet iets voor groentjes als d'Ambrosio, vandaar dat ik alleen maar ervaren coureurs heb gekozen, ook al zitten ze bij een minder team.
Ik zie hetzelfde probleem als jij. Die verkoopprovisies zijn best heftig, je gaat er soms zelfs op achteruit, ook al neem iets wat minder waard is. Force India is eigenlijk de enige optie als je RBR wilt behouden. Misschien ga ik ??n coureur vervangen voor iets beters, Maldonado is goedkoop en doet het wel redelijk voor Williams (kwalificaties vooral).
Ik zie hetzelfde probleem als jij. Die verkoopprovisies zijn best heftig, je gaat er soms zelfs op achteruit, ook al neem iets wat minder waard is. Force India is eigenlijk de enige optie als je RBR wilt behouden. Misschien ga ik ??n coureur vervangen voor iets beters, Maldonado is goedkoop en doet het wel redelijk voor Williams (kwalificaties vooral).
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-06-2011 19:15 #876062
door V300 register
Ja mijn strategie is eerst goede teams en brandstof, dan coureurs. Ik kan nu wel investeren in een coureur en die later verkopen om met dat geld een beter team te kopen. Alleen ben je door de provisie zo 5 miljoen 'kwijt'. Zit er aan te denken om het nog maar een race zo te laten en geld te sparen tot ik mclaren kan kopen.
Ondertussen hopen dat Button of Hamilton uitvalt en Mclaren goedkoop wordt
Ondertussen hopen dat Button of Hamilton uitvalt en Mclaren goedkoop wordt

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-06-2011 23:01 #876545
door V300 register
Moeilijke bonusvraag deze keer. Na alle opties heb ik maar 1 goede

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-06-2011 23:06 #876546
door V300 register
A: Robert Kubica had a horrible crash in Montreal once; he broke his leg. The year after that, he won the Canadian Grand Prix.
Klopt niet, want hij brak zijn been niet
B: Both Schumachers won this race more than once.
Klopt niet want Ralph won maar 1 keer.
C: Family fact: Father Gilles and son Jacques Villeneuve won their home Grand Prix.
Klopt niet want Jacques won nooit in Canada.
The wall at the exit of the last corner is also known as ?The wall of champions?.
Klopt
E: Since 2002, the winner of the Canadian Grand Prix also became Formula 1 World Champion that year.
Klopt niet, want bv Kubica heeft ooit gewonnen, maar is nooit kampioen geworden
F: The most recent podium (in Monaco) showed us three world champions. All of those three champions have won the Canadian Grand Prix at least once.
Klopt niet want Vettel heeft nog nooit gewonnen in Canada
Klopt niet, want hij brak zijn been niet
B: Both Schumachers won this race more than once.
Klopt niet want Ralph won maar 1 keer.
C: Family fact: Father Gilles and son Jacques Villeneuve won their home Grand Prix.
Klopt niet want Jacques won nooit in Canada.

Klopt
E: Since 2002, the winner of the Canadian Grand Prix also became Formula 1 World Champion that year.
Klopt niet, want bv Kubica heeft ooit gewonnen, maar is nooit kampioen geworden
F: The most recent podium (in Monaco) showed us three world champions. All of those three champions have won the Canadian Grand Prix at least once.
Klopt niet want Vettel heeft nog nooit gewonnen in Canada
Moderators: Mark Smeets