F1-management spel
- Mark Smeets
- Moderator
-
punkazz;95928 schreef : , zondagmiddag pas wakker worden en op de bank gaan liggen, om 13:50uur even eieren (evt. met spek) bakken, om 14:00uur begint de formule 1, vervolgens gewoon dom voor je uit staren onder het genot van je broodje ei.
Haha ik heb 2 keer formule 1 gekeken.
Na 5 minuten viel ik in slaap, en als de prijzen werden uitgereikt en iedereen stond daar met die domme toeters, dan schrok ik wakker van het lawaai :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ehhh... precies het tegenovergestelde van mijn levensstijl dus... :humor:punkazz;95928 schreef : Je moet in een soort trance komen: zaterdagavond n?t iets teveel drinken, zondagmiddag pas wakker worden en op de bank gaan liggen, om 13:50uur even eieren (evt. met spek) bakken, om 14:00uur begint de formule 1, vervolgens gewoon dom voor je uit staren onder het genot van je broodje ei. Nothing beats that op je vrije zondag. Oja, zorg er wel even voor dat je geen mensen over de vloer hebt, want je mag niet gestoord worden in deze lamzakkerij
Iets teveel drinken heb ik nog nooit gedaan gelukkig.
Mijn zondag:
0700 uur: Noor (3,5 jaar oud) komt voorzichtig om de hoek kijken of we al wakker staan. (haar kleine stampvoetjes zorgen er onderweg wel voor dat we dat ook daadwerkelijk zijn

0730 uur: Noor komt ons toch maar wakker maken, want ze wil graag naar beneden. Wij mompelen wat en ze besluit bij ons in bed te kruipen. Die kleine ijskoude handjes en voetjes zorgen ervoor dat we nu toch ?cht wel heel erg wakker zijn...

0800 uur: We kleden ons en de kids aan en gaan met z'n 5en naar beneden en eten een paar boterhammetjes.
0900 uur: Fietsen in- en opladen voor de fietstocht naar de kerk, 10 km verderop. (aaarghhh, ik wil weer in mijn 360 rijden...)
11:30/1200 uur: Thuiskomst en een bakkie koffie/thee.
De rest van de middag wordt meestal besteed aan diverse klusjes, visite en gezellig samen met ons gezinnetje het een en ander doen.
Geen plaats voor lamlendig F1 geloer dus... :nono:
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Bodejodel;96093 schreef : Ehhh... precies het tegenovergestelde van mijn levensstijl dus... :humor:
Iets teveel drinken heb ik nog nooit gedaan gelukkig.
Mijn zondag:
0700 uur: Noor (3,5 jaar oud) komt voorzichtig om de hoek kijken of we al wakker staan. (haar kleine stampvoetjes zorgen er onderweg wel voor dat we dat ook daadwerkelijk zijn) Wij doen natuurlijk alsof we nog slapen... Noor onderwerpt ons aan een nadere inspectie en gaat weer even op haar kamertje spelen.
0730 uur: Noor komt ons toch maar wakker maken, want ze wil graag naar beneden. Wij mompelen wat en ze besluit bij ons in bed te kruipen. Die kleine ijskoude handjes en voetjes zorgen ervoor dat we nu toch ?cht wel heel erg wakker zijn...
0800 uur: We kleden ons en de kids aan en gaan met z'n 5en naar beneden en eten een paar boterhammetjes.
0900 uur: Fietsen in- en opladen voor de fietstocht naar de kerk, 10 km verderop. (aaarghhh, ik wil weer in mijn 360 rijden...)
11:30/1200 uur: Thuiskomst en een bakkie koffie/thee.
De rest van de middag wordt meestal besteed aan diverse klusjes, visite en gezellig samen met ons gezinnetje het een en ander doen.
Geen plaats voor lamlendig F1 geloer dus... :nono:
Mijn ouders wakker maken? Daar hebben wij thuis n??it het lef voor gehad!
Het is dat mijn vader steevast om 5.00 uur wakker is en dus altijd al ruim voor zessen beneden was, maar anders...
Ik ben geen uitslaapgeval en heb op zondag nooit katers o.i.d. (nog nooit een biertje gehad), maar in F-1 heb ik ?cht geen zin! Zondag is een ontspandag met wandelingen/autoprutsgevallen/visite e.d.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;96109 schreef : Mijn ouders wakker maken? Daar hebben wij thuis n??it het lef voor gehad!
Wedden van wel? Misschien dat je het niet meer weet omdat je toen heel klein was, maar toch... :+
Toen ik F1 wat fanatieker volgde, zat ik om half vier 's ochtends de F1 van Australi? te kijken bij een collega van me. Dat doe ik tegenwoordig niet meer, maar you get the point.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Niels;96151 schreef : Wedden van wel? Misschien dat je het niet meer weet omdat je toen heel klein was, maar toch... :+
Uiteraard bedoel ik niet de baby-periode, toen sliep ik langer dan m'n ouders en kwamen ze mij wakker maken.
- V300 register
- Verbannen
-
sommige keuzes zijn trouwens niet beschikbaar, klopt dat? (motor en chassis van dezelfde leverancier bijv?)