content met auto.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Maar waarschijnlijk ook doordat een grote groep daarvan belastingvrij is...
...alhoewel dat vaak niet eens echt voordeel is bij een oldtimer, gezien het meer kost om zo'n ding op de weg te houden...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvomaniac;91528 schreef : Alhoewel ik zeer tevreden ben met mijn 340"special" uit 1991 vind ik de oudere auto's (1983 t/m 1985) toch leuker. Hebben die auto's meer charme, of ben ik gewoon gek?
Je bent helemaal niet gek, ik ben het met je eens!
Modeljaar 1981 is nog altijd mijn favoriet (en nee, dat is NIET omdat ik er zelf een heb!)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Alex: het is bij de meestedn die nu zoeken zo dat ze weten dat een oudere wagen duurder is, maar de staat die extra centen gewoonweg niet gunnen omdat ze met zo'n belachelijke regel komen.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
huysmans;91578 schreef : Sterkte. Als je anderom had willen ruilen... een 3-deurs voor een 5 deurs '85... dan had je tussen de advertenties terecht gekund.
Alex: het is bij de meestedn die nu zoeken zo dat ze weten dat een oudere wagen duurder is, maar de staat die extra centen gewoonweg niet gunnen omdat ze met zo'n belachelijke regel komen.
en daar zijn vaak een grote groep van diezelfde mensen die de oldtimer 'op'-rijden, dat is dus niet de bedoeling...
- V300 register
- Verbannen
-
Dergelijke mensen heb je nu ook al met leasebakken van 15 jaar of ouder, eigen wagens van 25 die niet onderhouden worden e.d., dus tja, doe je niets aan. Het enige nadeel is dat nu de 'visvijver' voor oudere wagens is ingeperkt.