Een dochter!!!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
23-03-2009 18:38 #763979
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Een dochter!!!
Zeker leuk om zelf even terrein te rijden!, heb het zelf mogen ervaren in de Landrover Defender TD5 van mijn zwager, wat een beest van een terrein auto is dat zeg....:wtf:
Is Jolein ondertussen van haar verkoudheid af?
Gr; Wouter.
Is Jolein ondertussen van haar verkoudheid af?
Gr; Wouter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-03-2009 19:22 #763993
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Een dochter!!!
ach.. die waarschuwingsstickers (en bijbehorende ding-ding-ding deuntje als je ook maar iets niet volgens het boekje doet)
vreselijke auto's...
vreselijke auto's...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-03-2009 19:35 #763998
door V300 register
Hehe... in een Opel GT (made in de United States of Americaland) hangen dezelfde stickers die zeggen dat kinderen het beste achterin kunnen zitten. Wat, in een tweepersoons auto?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-03-2009 19:38 #763999
door V300 register
Das hip.
Vreselijke auto's? Hij heeft niet een keer gepiept. Die stickers moeten er in USA af-fabriek opzitten om in te dekken tegen schadeclaims enzo ..
We gingen schuin staan op zo'n (heule stijle helling, je zag alleen nog maar lucht). En ff stilstaan. Rem los, tot 1200rpm gas, en we rolden zo omhoog! Geniaal.
Vreselijke auto's? Hij heeft niet een keer gepiept. Die stickers moeten er in USA af-fabriek opzitten om in te dekken tegen schadeclaims enzo ..

We gingen schuin staan op zo'n (heule stijle helling, je zag alleen nog maar lucht). En ff stilstaan. Rem los, tot 1200rpm gas, en we rolden zo omhoog! Geniaal.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2009 22:06 #764060
door Jeroen van Bodegom
Check wel ff mijn duimpjes netjes in de off-road positie!
Ik heb geen piepjes of ding-ding-ding gehoord hoor. Op het keiharde plastic van het interieur na voelde hij enorm degelijk en europees aan eigenlijk. Viel me alles mee. En trekken dat die motor doet...
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Een dochter!!!
Het lijkt wel alsof ik bijna op het stuur zit zeg, terwijl ik toch lekker op een relaxete afstand van het stuur dacht te zitten...slb_340;95758 schreef : Jeroen achter het stuur!:groovy:
Check wel ff mijn duimpjes netjes in de off-road positie!

Nee, nog niet, maar het wordt niet erger, dat is al mooi.Wouter76;95768 schreef : Is Jolein ondertussen van haar verkoudheid af?
Dat vond en vind ik ook, zeker op de openbare weg is het gewoon onzin, maar in het terrein doet ie precies waar hij voor gemaakt is.antiekeradio;95784 schreef : vreselijke auto's...
Ik heb geen piepjes of ding-ding-ding gehoord hoor. Op het keiharde plastic van het interieur na voelde hij enorm degelijk en europees aan eigenlijk. Viel me alles mee. En trekken dat die motor doet...
Moderators: Mark Smeets