kwik fit fastfitters..
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2009 21:19 #747537
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic kwik fit fastfitters..
Ik noem het de Kwikshit, zie veel klanten op de zaak nog wel is komen omdat ze er dan bij de Kwikfit een zooitje van maken. Olie afgetapt maar niet bijgevuld, los gelopen voorwiel. Die mevrouw stond ineens met haar 440 op de A4 zonder linker voorwiel.
Maar geen persoonlijke ervaring, ik doe het gewoon zelf
Maar geen persoonlijke ervaring, ik doe het gewoon zelf
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-01-2009 21:46 #747542
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic kwik fit fastfitters..
Ik heb het niet zo op garages, daarom doe ik alles zelf.
Een goede vriend van me heeft ook bij de Kwikfit gewerkt. Via hem liet ik altijd mijn auto's keuren en soms het ??n en ander afstellen. Is altijd perfect gegaan, die gast heeft perfect werk geleverd.
Jammergenoeg werkt die maat van mij er niet meer maar ben ik toch altijd klant bij hen gebleven. Resultaat:
- Bij de keuring van de 343 hebben ze de motor over laten koken. Daarnaast hebben ze de hele accu leeggetrokken (accu dood). Uiteindelijk lag het aan het feit dat een kabeltje van de dynamo los lag. Helaas hebben ze het contact aan laten staan waardoor ze peut en peutleeg hebben getrokken waardoor de accu uiteindelijk was overleden. Daarbij werd de auto afgekeurd vanwege speling op het stuurhuis. Een week later ben ik er weer langs gereden en heb de keurmeester kunnen overtuigen dat de speling op het stuurhuis geen afkeur was; resultaat goedgekeurd! (klopt toch ook niet lijkt me)
- Laatst de 460T laten keuren. Op een koplamp vervangen en afstellen na was de auto goedgekeurd. Ik reken af en wil wegrijden maar kom erachter dat de koppeling heel vreemd aanvoelt en ik zit ook constant met m'n linkervoet op de rem tijdens het koppelen. Thuis aangekomen kom ik erachter dat ze het koppelingspedaal finaal krom hebben getrapt. (waarschijnlijk het pedaal ingedrukt terwijl ze naast de auto stonden). Hier is niets van gezegd en heb ik zelf maar achter moeten komen........schandalig!
Nee van garagebedrijven heb ik dus geen hoge pet op. Helaas ben ik nog genoodzaakt erlangs te gaan vanwege de APK, maar liever niet.
Een goede vriend van me heeft ook bij de Kwikfit gewerkt. Via hem liet ik altijd mijn auto's keuren en soms het ??n en ander afstellen. Is altijd perfect gegaan, die gast heeft perfect werk geleverd.
Jammergenoeg werkt die maat van mij er niet meer maar ben ik toch altijd klant bij hen gebleven. Resultaat:
- Bij de keuring van de 343 hebben ze de motor over laten koken. Daarnaast hebben ze de hele accu leeggetrokken (accu dood). Uiteindelijk lag het aan het feit dat een kabeltje van de dynamo los lag. Helaas hebben ze het contact aan laten staan waardoor ze peut en peutleeg hebben getrokken waardoor de accu uiteindelijk was overleden. Daarbij werd de auto afgekeurd vanwege speling op het stuurhuis. Een week later ben ik er weer langs gereden en heb de keurmeester kunnen overtuigen dat de speling op het stuurhuis geen afkeur was; resultaat goedgekeurd! (klopt toch ook niet lijkt me)
- Laatst de 460T laten keuren. Op een koplamp vervangen en afstellen na was de auto goedgekeurd. Ik reken af en wil wegrijden maar kom erachter dat de koppeling heel vreemd aanvoelt en ik zit ook constant met m'n linkervoet op de rem tijdens het koppelen. Thuis aangekomen kom ik erachter dat ze het koppelingspedaal finaal krom hebben getrapt. (waarschijnlijk het pedaal ingedrukt terwijl ze naast de auto stonden). Hier is niets van gezegd en heb ik zelf maar achter moeten komen........schandalig!
Nee van garagebedrijven heb ik dus geen hoge pet op. Helaas ben ik nog genoodzaakt erlangs te gaan vanwege de APK, maar liever niet.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2009 21:51 #747545
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic kwik fit fastfitters..
Kom lekker bij mij APK doen.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2009 21:53 #747546
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic kwik fit fastfitters..
dat laatste is iets waar ik ook goede ervaringen mee heb:)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-01-2009 10:05 #747606
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic kwik fit fastfitters..
Kwikfit: vier nieuwe banden eronder laten leggen en toen we de auto wilden ophalen waren alle vier de wieldoppen verdwenen:confused:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-01-2009 10:10 #747607
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic kwik fit fastfitters..
Daarvoor is het Boekoe Pienter ook bedoeld. Betrouwbare en eerlijke garages. Zonder ergenis en troubles achteraf en met voldoende kwaliteit of de skill's om problemen netjes op te lossen. Die paar euro meer die je daarvoor betaald is het dubbel en dwars waard.
Ook mensen binnen onze club hebben deze eigenschappen en hebben eigenlijk maar 1 doel; jou zo goed mogelijk helpen.
Ook mensen binnen onze club hebben deze eigenschappen en hebben eigenlijk maar 1 doel; jou zo goed mogelijk helpen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-01-2009 11:34 #747612
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic kwik fit fastfitters..
Van die wieldoppen is een bekend verhaal. Ik had toen ik die wagen net had, en das al 8 jaar geleden (de tijd gaat snel he, zat ik nog op het 2e van het mbo ofzo) ook naar kwitfit banden laten verwisselen. *wieldoppen= beschermdoppen moeren
Niks mis, goed gebalanceerd maar sinds dien die zwarte doppen kwijt waardoor ik zilveren heb gekocht.
Maar met die doppen, kun je echt helemaal niks hoor! Die jatten ze niet, ze zijn er gewoon slordig mee.
Apk is ook een hijkel punt. Niet elke garage keurt hetzelfde. Als je met zo,n 340 die net door de apk zou moeten komen volgens bv anwb langs 5 garage bedrijven gaat, dan word het waarschijnlijk bij alle 5 een afkeur.
Of de ac puntjes zijn niet goed, of de reparatiepunten te veel of te weinig.
Niks mis, goed gebalanceerd maar sinds dien die zwarte doppen kwijt waardoor ik zilveren heb gekocht.
Maar met die doppen, kun je echt helemaal niks hoor! Die jatten ze niet, ze zijn er gewoon slordig mee.
Apk is ook een hijkel punt. Niet elke garage keurt hetzelfde. Als je met zo,n 340 die net door de apk zou moeten komen volgens bv anwb langs 5 garage bedrijven gaat, dan word het waarschijnlijk bij alle 5 een afkeur.
Of de ac puntjes zijn niet goed, of de reparatiepunten te veel of te weinig.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-01-2009 15:19 #747651
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic kwik fit fastfitters..
ik ben een keer uit nood naar de kwik fit gegaan met mijn 340,een oliewissel..simpel karweitje zou je zeggen..niet bij de kwik fit hier in dordt,eerst gooien er te veel olie in,toen ze dat aftetapt hadden gingen op de goede toer en ging het "gesmeerd".,nadat ik netjes had afgerekend,reed ik rustig naar huis toe en begon de auto te roken onder de kap,ze waren het olie filter vergeten aan te draaien en alle olie liep er weer zo hard uit op dat punt..
Moderators: Mark Smeets