Even voorstellen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-12-2008 23:10 #628350
door V300 register
Even voorstellen. is gemaakt door V300 register
Hallo mede volvo enthasiasten.
Ik ben aart jan. ben 19 jaar. MBO werktuigbouw. En ben sinds een paar dagen in bezit van een 340:D.
op 18 jarige leeftijd heb ik als eerst meteen me motor rijbewijs gehaald. Daarna een halfjaartje motor gereden. Toen had ik van me oma haar oude suzuki swift gehad met een 3 traps automaatje. Dus om wat aan die auto te hebben toch maar me autorijbewijs gehaald. Daarna heb ik een c kadett er bij gekocht voor de hobby.
Pas geleden heb ik de swift perongelijk gesloopt. Blijkt dat die er niet zo goed tegen kon dat die dag in dag uit in de kickdown werd getrapt:halo:. De ingewande van de versnellingsbak lagen in eens op straat en hij bloede versnellingsbak olie. Omdat ik dat ding zat was maar op zoek gegaan naar een andere auto. Opzoek naar een alto of ietsdergelijks. Gewoon lekker goedkoop. Toen kwam ik op internet een 340 tegen voor maar 295 euro. Ik was wel nieuwschierig dus was toch maar wezen kijken. Uiteindelijk heb ik hem gekocht.
Rij er nu een paar dagen in rond en het blijkt een autotje naar me hart te zijn. comfortabel redelijk vermogen en achterwiel aandrijving. Ook wil het autotje zeer goed glijden met verstafde achterbanden op 3,5 bar:w00t:.
Hoop dat ik hier me een beetje redelijk mee voor gesteld heb. :yeah:
Ik ben aart jan. ben 19 jaar. MBO werktuigbouw. En ben sinds een paar dagen in bezit van een 340:D.
op 18 jarige leeftijd heb ik als eerst meteen me motor rijbewijs gehaald. Daarna een halfjaartje motor gereden. Toen had ik van me oma haar oude suzuki swift gehad met een 3 traps automaatje. Dus om wat aan die auto te hebben toch maar me autorijbewijs gehaald. Daarna heb ik een c kadett er bij gekocht voor de hobby.
Pas geleden heb ik de swift perongelijk gesloopt. Blijkt dat die er niet zo goed tegen kon dat die dag in dag uit in de kickdown werd getrapt:halo:. De ingewande van de versnellingsbak lagen in eens op straat en hij bloede versnellingsbak olie. Omdat ik dat ding zat was maar op zoek gegaan naar een andere auto. Opzoek naar een alto of ietsdergelijks. Gewoon lekker goedkoop. Toen kwam ik op internet een 340 tegen voor maar 295 euro. Ik was wel nieuwschierig dus was toch maar wezen kijken. Uiteindelijk heb ik hem gekocht.
Rij er nu een paar dagen in rond en het blijkt een autotje naar me hart te zijn. comfortabel redelijk vermogen en achterwiel aandrijving. Ook wil het autotje zeer goed glijden met verstafde achterbanden op 3,5 bar:w00t:.
Hoop dat ik hier me een beetje redelijk mee voor gesteld heb. :yeah:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-12-2008 23:36 #745286
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen.
Slechterik, ik ben bang dat jij heeeel slechte dingen van plan bent! Maar niettemin welkom! Zou je wat foto's van jow waggie kunnen plaatsen?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-12-2008 00:17 #745288
door V300 register
Geweldig verhaal over de Suzuki (s)Alto.
Grappige wagentjes, jammergenoeg niet echt degelijk en zou ik er niet graag mee in een kettingbotsing terecht komen.
Gefeliciteerd met de aankoop van de Volvo. Hopenlijk heb je er veel plezier mee. Pas trouwens op met driften op de openbare weg...........ik heb er (slechte) ervaring mee..........:humor:
Grappige wagentjes, jammergenoeg niet echt degelijk en zou ik er niet graag mee in een kettingbotsing terecht komen.
Gefeliciteerd met de aankoop van de Volvo. Hopenlijk heb je er veel plezier mee. Pas trouwens op met driften op de openbare weg...........ik heb er (slechte) ervaring mee..........:humor:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-12-2008 12:35 #745306
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Even voorstellen.
Hee, welkom! Enne, fotootjes zijn altijd leuk inderdaad:D
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
25-12-2008 12:44 #745311
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Even voorstellen.
Dan moet het topic waarschijnlijk even overgeplaatst worden naar het showroom gedeelte..
wel leuk, alweer een jonge Volvo 300 rijder! De laatste tijd blijven ze maar komen
Is het een 340 vario of handbak? Voor een cursus variodriften moet je bij Anjo zijn
EDIT: sorry heb het al gezien, handbak!
wel leuk, alweer een jonge Volvo 300 rijder! De laatste tijd blijven ze maar komen
Is het een 340 vario of handbak? Voor een cursus variodriften moet je bij Anjo zijn
EDIT: sorry heb het al gezien, handbak!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-12-2008 13:15 #745313
door V300 register
bedankt voor de reacties. Ik zal kijken of ik op korte termijn een fototje kanregelen:D. In het nieuwe jaar nog even wanli banden voor achter bestellen en een paar degelijke voorbanden.
oejs prettige kerstdagen iedereen en een gelukkig nieuwejaar alvast.
oejs prettige kerstdagen iedereen en een gelukkig nieuwejaar alvast.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-12-2008 18:56 #745342
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Even voorstellen.
Welkom op het forum. Op de site
www.volvo300club.nl
staat onze kalender, advertenties en clubinfo.
Foto's zouden mooi zijn.
Foto's zouden mooi zijn.
Moderators: Mark Smeets