VOORNEMENS VOOR 2009
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
hoewel ik natuurlijk opensta voor een sappige, verse discussie met een vrouwspersoon:halo:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;80507 schreef : Nu mijn broer een vriendin heeft begin ik steeds dichter bij mijn al vaker geroepen uitspraak te komen: ze kosten alleen tijd en geld...
En ik geef je gelijk! :crazy1:
Ik ga er ook niet naar opzoek, maar na meer dan 2 jaar alleen zijn kijk ik gewoon wat ik tegenkom
Minimum eis: ze heeft een volvo, of haar vader heeft er eentje
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
:wtf: wat een eisen j?h.!! volges mij kom je daar nooit zomaar achter,v0lv0freak;80513 schreef : En ik geef je gelijk! :crazy1:
Ik ga er ook niet naar opzoek, maar na meer dan 2 jaar alleen zijn kijk ik gewoon wat ik tegenkom
Minimum eis: ze heeft een volvo, of haar vader heeft er eentje
ik val op brunettes met grof krullend haar (geen kroeshaar dus:D), blauwe ogen en een strak lichaam en die zijn al lastig te vinden!! daarom wijk ik graag een beetje af dus het hoeven niet perse brunettes met blauwe ogen te zijn}
je moet tijd die je in een relatie stopt altijd zien als een investering, alleen moet je dan afwegen of je de investering in een relatie even belangrijk of belangrijker vind als andere investeringen:yeah: wat vrouwen betreft heb ik niets te klagen maar als ik na een poosje ineens bijna dagelijks met haar moet daten dan houd het voor mij al gauw op, zoveel tijd kan ik op dit moment niet investeren:D.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik zou kunnen zeggen dat ik wat minder moet gaan drinken, maar dat doe ik toch niet:D
- Mark Smeets
- Moderator
-
Nouw eigenlijk heb ik nog veel meer eisen, en is dit de enigste eis die ik de vorige keer heb laten schieten :crazy1:Maar uiteindelijk had ik haar zover dat ze uit zichzelf op google naar volvo's had zitten zoeken en tot de conclusie kwam dat een p1800 een mooie Volvo is en ze die later wilde hebben! :w00t:Beter kun je het niet treffen lijkt mijAvdAkker;80516 schreef : :wtf: wat een eisen j?h.!! volges mij kom je daar nooit zomaar achter,
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;80513 schreef : Minimum eis: ze heeft een volvo
grappig!
mijn vriendin is idd duur ?n heeft een Volveu 340 (had ze al eerder dan ik: wat rijd die lelijke auto van jou lekker zeg!.. en nu ik dus ook :halo:...)
Mijn voornemens:
Nog v??l meer toeren door Europa met mijn rooie 340 en daarvan een foto logboek aanmaken.(en niet alleen met Franse d?paneurs :humor:)
En wat Anjo ook zegt, mijn hart blijven volgen, puur blijven, no nonsens.
De Indonesische woorden: 'gefeliciteerd en veel geluk toegewenst' uit mijn hoofd leren
- V300 register
- Verbannen
-
Ik neem mezelf voor minder geremd te zijn in dingen. Soms gewoon dingen doen, zonder er steeds over na te denken.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-