Zeldzame auto!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Frans;71116 schreef : Met die chromen bumpertjes? Dat was mijn eerste wagen in 1993.
van VW was daar ook een versie van, de VW passat... die zag er precies hetzelfde uit! En toevallig was dat mijn pa zijn eerste auto
- Mark Smeets
- Moderator
-
in de kinderwagen ernaast lig ik als klein kind! En preices in deze staat heb ik de auto nog gekend... het was ook de eerste auto waar ik in gereden heb
op 12 jarige leeftijd..maar helaas toen ik nog 12 was op 7 feb 2003 gebeurde er dit:
tsjah.. met 80 een paal raken is een beedje hard.. de auto was waarschijnlijk ook scheef want er zat een bobbel in had dak.. Overigens liep de motor nog, er was alleen een brandstofslag gescheurd, over kreukelzones gesproken...
- Mark Smeets
- Moderator
-
maar over zeldzamen auto's kan ik gewoon bezig blijven...
wat te denken van mijn gala auto, een Volvo 264TE!!
Deze man stond 2 weken geleden ook met deze auto op de Volvo klassiekers beurs, misschien dat iemand hem gezien heeft?? Verder is hij deze week op TV bij startTV (regionale omroep van sittard-geleen, dus wie in de buurt woont...) en hij is ook al op de limburgse zender L1 geweest bij een auto programma, het deel over de Volvo duurde zo'n 10 minuten!!
Hij is een echte verzamelaar! Gisteren was hij nog even hier met de auto, en toevallig vroeg ik hem wat hij allemaal had, nouw heb je even..
-3 keer (!!) eeen 264TE (oke voor hem geen zeldzame auto meer dus;))
- een 245T (dus ook de verlengde uitvoering)
-een 760 high executive
het leuke van zo'n 264TE is, dat hij ontzettend stil is van binnen... op de snelweg bij 120 hoor je alleen maar de vlaggetjes wapperen, en dat met een automaat met maar 3 versnellingen! En snel is hij ook nog eens, want mam kon hem niet bij benenen met onze 240...
Verder heeft pap nog een VW 181, ook wel bekend (of onbekend) als k?bel... ook deze wagen is wel redelijk zeldzaam te noemen.. in elk geval kijken altijd veel mensen ons na als we een rondje rijden zijn
2 pracht auto's achter elkaar, al zeg ik het zelf
en zelfs de sint had er interresse in
Pap werd gewoon aangesproken of hij zin had om de sint rond te rijden... kijk dat zijn nu leuke reacties
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;71679 schreef : wel eens een trabant kubel gezien?
Mijn leraar rijd er in een rond
Een knalgele!Qua zeldzame auto's waar ik in rijd kom ik niet verder dan een Fiat 600, wel een geweldig autootje moet ik zeggen!
- Mark Smeets
- Moderator
-
haha toevallig had pap daar ook voor gekeken, maar toen deed deze zich voor...volvo freak;71679 schreef : wel eens een trabant kubel gezien?
ik ken ze wel