Het Klokhuis vanavond met 340 op TV
- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;70464 schreef : Gisteren in Paul & Witteman dacht ik, een 'oud filmpje' over oude acties van Greenpeace geloof ik, daar zag je heel duidelijk, groot in beeld een 340 met caravan, naar de camera toe rijden waarna de camera mee draait en de 340 weer wegrijdt. Erg leuk!
Ja, is leuk om het onverwacht tegen te komen.
Zo worden Bassie & Adriaan achterna gezeten door een agent in een 340..:no_comment: of 360! ...het is me nog steeds een raadsel!!! En hij scheurde er goed oplos met dat ding!:lol:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
dat is bassie(zonder kind)en adriaan en de verdwenen kroon...volvofiel;70492 schreef : Heb je daar een link van?
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;70492 schreef : Heb je daar een link van?
Nee, het was een dvd. Maar ik zal eens kijken of ik die kan lenen, dan rip ik dat stukje en zet het wel op youpyoup
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;70499 schreef : agent in 340/360; kan heel goed een van de "340 2 Liter" politieversies geweest zijn
Dat zou goed kunnen... in het eggie wel. Bij film of serie's gebruikten we vaak set-car's. Stickertje er op, lampje op het dak, coureur met uniform er in en karren maar....
Bij de film Mindhunters gebruikten we 2 volvo's, zelfde kleur, zelfde type. Maar eentje was een vertimmerde voor een nacht rit met verstralers van 1000 watt, er stond dus een aggregraat op zijn dak gebonden..:humor: ..geen accu die dat aankan :f
(Mindhunters is een Amerikaanse film in Nederland opgenomen, dus Nederlandse volvo's in gebruikt)