Muzikanten en zangers
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-03-2013 20:30 #924855
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Muzikanten en zangers
Eens een keer iets heel erg akoestisch gemaakt, niets direct ingeplugd. Geeft ook wel een heel leuk effect in de opname. Met name de drums is een stuk voller geworden zo.
Living inner outer space:
Living inner outer space:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-03-2013 13:19 #925312
door V300 register
Telt zingen in een (toneel)musical ook in dit topic?
Toen ik vorig najaar door de toneelvereniging bij mij in het dorp werd gevraagd, werd het mij pas tijdens de eerste repetitieavond duidelijk dat de stembanden ook nog eens melodieus ingezet moesten worden. Voor iemand die sinds de middelbare school niet meer actief gezongen heeft, is dat dus toch wel een uitdaging.
Eind maart op de uitvoering zullen we zien hoe het allemaal uit de verf komt.
Toen ik vorig najaar door de toneelvereniging bij mij in het dorp werd gevraagd, werd het mij pas tijdens de eerste repetitieavond duidelijk dat de stembanden ook nog eens melodieus ingezet moesten worden. Voor iemand die sinds de middelbare school niet meer actief gezongen heeft, is dat dus toch wel een uitdaging.
Eind maart op de uitvoering zullen we zien hoe het allemaal uit de verf komt.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-03-2013 21:19 #925862
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-04-2013 18:18 #926211
door V300 register
Vandaag weer muzikaal in actie geweest:
michielvanginkel.bandcamp.com/track/if-you-got-a-talent
Een nummer dat ik schreef in 2005, maar waarvan de opname destijds door een rare reden overstemd was. Vandaag dus maar helemaal opnieuw opgenomen.
het is een van de eerste nummers die ik schreef.
michielvanginkel.bandcamp.com/track/if-you-got-a-talent
Een nummer dat ik schreef in 2005, maar waarvan de opname destijds door een rare reden overstemd was. Vandaag dus maar helemaal opnieuw opgenomen.
het is een van de eerste nummers die ik schreef.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-04-2013 16:30 #927219
door V300 register
michielvanginkel.bandcamp.com/track/london-bridge-cover
Cover van 'Bread' uit 1971. London Bridge. Mogelijk een van de meest lastige nummers die ik ooit gecoverd heb
Cover van 'Bread' uit 1971. London Bridge. Mogelijk een van de meest lastige nummers die ik ooit gecoverd heb

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-09-2013 18:15 #935161
door V300 register
weinig activiteit meer hier in dit topic. Dan spam ik maar weer even wat 
Wederom iets nieuws opgenomen. 30 jaar geleden was het wat voor het songfestival geweest
michielvanginkel.bandcamp.com/track/an-ode-to-the-sun

Wederom iets nieuws opgenomen. 30 jaar geleden was het wat voor het songfestival geweest

michielvanginkel.bandcamp.com/track/an-ode-to-the-sun
- Remco van Gompel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-03-2014 17:42 #943525
door Remco van Gompel
Volvo 360 GL 2.0i hatchback '88
Beantwoord door Remco van Gompel in topic Muzikanten en zangers
Oh, hier nog een bassist (vanaf m'n 15e dus das nu al 14 jaar) van Punk naar hardrock, van pop naar metal. Ik doe het allemaal.
Volvo 360 GL 2.0i hatchback '88
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-03-2014 20:43 #943603
door V300 register
Ik hou het maar bij luisteren tegenwoordig 
Zingen valt in de categorie 3 stemmig: hard, vals en lelijk
Vroeger aardig toontje kunnen blazen op:
Trombone
Clarinet
Saxofoon
En een paar gevoelige snaren weten te raken op een gitaar...
Inmiddels zoveel jaar geleden dat ik amper nog een noot kan lezen, laat staan een fatsoenlijk stukje ter gehoren kan brengen, dus ik geniet wel van degene die er (stukken) beter in zijn dan ik

Zingen valt in de categorie 3 stemmig: hard, vals en lelijk
Vroeger aardig toontje kunnen blazen op:
Trombone
Clarinet
Saxofoon
En een paar gevoelige snaren weten te raken op een gitaar...
Inmiddels zoveel jaar geleden dat ik amper nog een noot kan lezen, laat staan een fatsoenlijk stukje ter gehoren kan brengen, dus ik geniet wel van degene die er (stukken) beter in zijn dan ik

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
24-12-2014 01:38 #955060
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Muzikanten en zangers
Weer eens even een update plaatsen hier:
De overige stemmen die je in het liedje hoort heb ik ook ingezongen.
[youtube]U7ZXWkjfXpI&list=UU1YO8rB6nFrCUcNyiKTtvJg[/youtube]
De overige stemmen die je in het liedje hoort heb ik ook ingezongen.
[youtube]U7ZXWkjfXpI&list=UU1YO8rB6nFrCUcNyiKTtvJg[/youtube]
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-05-2015 16:06 #957547
door V300 register
@Wouter, nog steeds veel hiermee bezig??
Dit topic is al even dood. Maar nieuw leven in blazen dan!
In 2013 werd ik door iemand uitgenodigd 'om eens een paar nummertjes' in te komen zingen. De band (in oprichting) had nog een zanger nodig en hij dacht dat ik dat wel kon.
Zo geschiedde op een warme middag in augustus en namen we 3 demo'tjes op. Niet veel later voegde ook een bassist in ons gezelschap en zo was The Office geboren.
De band ontstond bij de gitarist & drummer, in het kantoor van het bedrijf van de vader van de drummer (volgt u 'm nog?) in Waspik en zo was ook de naam verzonnen.
Al snel (september 2013) begonnen we met schrijven, schrijven en oefenen, oefenen oefenen. Het podiumseizoen was al in volle gang, en met 0 bekendheid, en voor mij 0 ervaring sloegen we dit over. In januari 2014 gingen we de studio in om onze single op te nemen om vervolgens uit te brengen. Dit in samenwerking met Producer Jurriaan Sielcken (o.a. bekend als producer van Herman van Veen, Jett Rebel).
Nadat we deze uitbrachten werden we uitgenodigd om het voorprogramma van Jett Rebel te verzorgen, voor een volle zaal (450 man). En dat was dus ons eerste optreden!
Hier een live linkje om te beluisteren:
De single is op spotify (en youtube) terug te vinden: The Office - I Can't Dance
Hierna nog wat optredens gedaan, o.a. als hoofdact nog een x in de Xinix, live bij 3FM in de studio en Magneet Festival augustus 2014 op de mainstage.
Afgelopen najaar waren er helaas teveel onenigheden binnen de band en zijn we gestopt...
Onlangs een piano aangeschaft en weer gaan schrijven, we zien wel waar het schip strandt
.
Dit topic is al even dood. Maar nieuw leven in blazen dan!
In 2013 werd ik door iemand uitgenodigd 'om eens een paar nummertjes' in te komen zingen. De band (in oprichting) had nog een zanger nodig en hij dacht dat ik dat wel kon.
Zo geschiedde op een warme middag in augustus en namen we 3 demo'tjes op. Niet veel later voegde ook een bassist in ons gezelschap en zo was The Office geboren.
De band ontstond bij de gitarist & drummer, in het kantoor van het bedrijf van de vader van de drummer (volgt u 'm nog?) in Waspik en zo was ook de naam verzonnen.
Al snel (september 2013) begonnen we met schrijven, schrijven en oefenen, oefenen oefenen. Het podiumseizoen was al in volle gang, en met 0 bekendheid, en voor mij 0 ervaring sloegen we dit over. In januari 2014 gingen we de studio in om onze single op te nemen om vervolgens uit te brengen. Dit in samenwerking met Producer Jurriaan Sielcken (o.a. bekend als producer van Herman van Veen, Jett Rebel).
Nadat we deze uitbrachten werden we uitgenodigd om het voorprogramma van Jett Rebel te verzorgen, voor een volle zaal (450 man). En dat was dus ons eerste optreden!
Hier een live linkje om te beluisteren:
De single is op spotify (en youtube) terug te vinden: The Office - I Can't Dance
Hierna nog wat optredens gedaan, o.a. als hoofdact nog een x in de Xinix, live bij 3FM in de studio en Magneet Festival augustus 2014 op de mainstage.
Afgelopen najaar waren er helaas teveel onenigheden binnen de band en zijn we gestopt...
Onlangs een piano aangeschaft en weer gaan schrijven, we zien wel waar het schip strandt

Moderators: Mark Smeets