Je hebt zo van die auto's...
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
??????Wat dacht je van Triumph Dolomite, Austin Allegro, Morris Marina, Rover 3500 (nieuw type), Talbot en Simca uit de jaren '70/'80, Daf 22, Datsun cherry, Citroen CX, Range Rover, Mitsubishi Galant. En het begint ook al erg af te nemen met de Opel Kadett D en E, de Golf 1. De enige Honda Civic die ik ken staat in Nijmegen Oost. En dat is ook de enige.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;61480 schreef : Wat dacht je van Triumph Dolomite, Austin Allegro, Morris Marina, Rover 3500 (nieuw type), Talbot en Simca uit de jaren '70/'80, Daf 22, Datsun cherry, Citroen CX, Range Rover, Mitsubishi Galant. En het begint ook al erg af te nemen met de Opel Kadett D en E, de Golf 1. De enige Honda Civic die ik ken staat in Nijmegen Oost. En dat is ook de enige.
Dat Engelse spul is hier eigenlijk nooit echt goed verkocht, net zoals dat Amerikaanse spul. De enige Engelse modellen die nog redelijk verkocht werden, waren de Mini, Austin Metro en de Austin Montego. De Simca's zijn eigenlijk allemaal weggeroest, al zijn die Rancho's hier ook niet veel verkocht. Golfjes 1 kom ik eigenlijk nog erg vaak tegen, al zijn ze in 7 van de 10 gevallen niet meer origineel.
D-Kadettjes kom ik zo nu en dan nog wel eens tegen, al zie je de Caravan-versie nooit meer. Met de E-Kadett gaat het erg hard achteruit. Vroeger stonden er straten vol mee, terwijl je ze nu nauwelijks meer ziet. Die dingen konden heel erg hard roesten en waren diefstalgevoelig.
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-