Naar welk festival ga jij met je V300 in 2008
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-07-2008 12:37 #718501
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Naar welk festival ga jij met je V300 in 2008
haha:P.
Ik ga naar het HAN(hogeschool Arnhem en Nijmegen) festival 28/29augustus, in arnhem (in nijmegen is het ook)
. Okee, is maar 400 meter rijden. Maar ik zal er zijn met mn waggie...Is voor HAN studenten uiteraard. Maar er draaien wel vette DJ's en muzikanten. Don Diablo, de Sjonnies, enzovoorts:
Ik ga naar het HAN(hogeschool Arnhem en Nijmegen) festival 28/29augustus, in arnhem (in nijmegen is het ook)
. Okee, is maar 400 meter rijden. Maar ik zal er zijn met mn waggie...Is voor HAN studenten uiteraard. Maar er draaien wel vette DJ's en muzikanten. Don Diablo, de Sjonnies, enzovoorts: Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-07-2008 10:37 #718571
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Naar welk festival ga jij met je V300 in 2008
Dus 400 meter, en dan nog niet kunnen drinken omdat je met de auto bent:D.
Of je zal de auto laten staan en terug lopen?
Of je zal de auto laten staan en terug lopen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2008 19:48 #734083
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Naar welk festival ga jij met je V300 in 2008
22 november nog een SUPER festival voor de boeg!
Qlimax! te Gelredome in Arnhem!
[youtube]mm4-XulubnM[/youtube]
Q-dance newsletter:
De traditionele viering van Qlimax is voor Q-dance uitgegroeid tot de absolute climax van het agendajaar. Op zaterdag 22 november zal het belangrijkste overdekte hardstyle feest in een nieuwe en verrassende gedaante terugkeren in de Arnhemse Geldredome.
Hardstyle in de breedste zin van het woord is ook op 22 november de muzikale rode draad van Qlimax, met een line up bestaande uit absolute toppers. Wat betreft totaalbeleving is Qlimax de overtreffende trap op evenementengebied. Licht, decor, visuals, effecten en acts geven de aanwezigen het gevoel zich in een onbekende dimensie te verkeren, waar ze een nacht lang visueel verwend worden door een futuristische show.
De kaartverkoop voor Qlimax start op zaterdag 13 september om 13.00 uur, bij Ticketonline en Free Record Shop.
overigens waren de 30.000 beschikbare kaarten met 2 uur uitverkocht, een record!
de anthem is van technoboy, en hier alvast een ***kwaliteit voorproefje
[youtube]OIm94jibMIk[/youtube]
uiteraard ga ik met de volvo, en deze slaapt lekker binnen bij een kennis van me in arnhem die er ook heen gaat;) dit soort festivals zijn zo slopend dat de dag erna zowieso en de nacht & dag d??rna waarschijnlijk ook alleen maar geslapen word:D
Qlimax! te Gelredome in Arnhem!
[youtube]mm4-XulubnM[/youtube]
Q-dance newsletter:
De traditionele viering van Qlimax is voor Q-dance uitgegroeid tot de absolute climax van het agendajaar. Op zaterdag 22 november zal het belangrijkste overdekte hardstyle feest in een nieuwe en verrassende gedaante terugkeren in de Arnhemse Geldredome.
Hardstyle in de breedste zin van het woord is ook op 22 november de muzikale rode draad van Qlimax, met een line up bestaande uit absolute toppers. Wat betreft totaalbeleving is Qlimax de overtreffende trap op evenementengebied. Licht, decor, visuals, effecten en acts geven de aanwezigen het gevoel zich in een onbekende dimensie te verkeren, waar ze een nacht lang visueel verwend worden door een futuristische show.
De kaartverkoop voor Qlimax start op zaterdag 13 september om 13.00 uur, bij Ticketonline en Free Record Shop.
overigens waren de 30.000 beschikbare kaarten met 2 uur uitverkocht, een record!

de anthem is van technoboy, en hier alvast een ***kwaliteit voorproefje
[youtube]OIm94jibMIk[/youtube]
uiteraard ga ik met de volvo, en deze slaapt lekker binnen bij een kennis van me in arnhem die er ook heen gaat;) dit soort festivals zijn zo slopend dat de dag erna zowieso en de nacht & dag d??rna waarschijnlijk ook alleen maar geslapen word:D
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-10-2008 22:00 #734109
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Naar welk festival ga jij met je V300 in 2008
in november naar rosmalen..autotron..beurs..promotie v3c
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2008 23:24 #734125
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Naar welk festival ga jij met je V300 in 2008
Een oldtimerbeurs? Dat is altijd leuk!
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-10-2008 12:01 #734147
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Naar welk festival ga jij met je V300 in 2008
precies..de v3c promoten...leden werven..
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
20-10-2008 20:20 #734409
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Naar welk festival ga jij met je V300 in 2008
Meteen maar even genoteerd in de agenda.
Weer eens een leuk dagje Rosmalen, dat is al weer een tijdje geleden.
Gr; Wouter
Weer eens een leuk dagje Rosmalen, dat is al weer een tijdje geleden.
Gr; Wouter
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-10-2008 21:44 #734426
door J. Ruiter
welke datum ga je?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
20-10-2008 21:56 #734432
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Naar welk festival ga jij met je V300 in 2008
@Jeroen, ik ga dan op zondag, heerlijk al die oldtimers die naar mijn niet al te bescheiden mening vele malen mooier zijn dan de huidige modellen en nog echt een eigen identiteit evenals karakter hebben.
Gr; Wouter
Gr; Wouter
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-10-2008 22:03 #734434
door J. Ruiter
dat ben ik helemaal met je eens..
Moderators: Mark Smeets