Hét filmpjes topic
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-03-2010 17:21 #824175
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Hét filmpjes topic
Ik hoop dat ze geprobeerd hebben de achterbumper er af te halen, dan hebben ze het in ieder geval zwaar gehad...
Barbaren... :no:
Barbaren... :no:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-03-2010 07:49 #824442
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hét filmpjes topic
Ja, verschrikkelijk jammer eigenlijk!
Veel meer mannelijk zou geweest zijn als ze het ding gewoon weer aan de praat hadden gekregen! Dat was pas een bewijs van mannelijkheid!
Veel meer mannelijk zou geweest zijn als ze het ding gewoon weer aan de praat hadden gekregen! Dat was pas een bewijs van mannelijkheid!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2010 15:11 #824467
door Jeroen van Bodegom
Waarschijnlijk deed hij het ook nog gewoon en had ie alleen wat roest of een vastzittende handrem...:nono:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-03-2010 20:56 #824552
door V300 register
Die oude M2-rijtuigen op de achtergrond zijn onderhand ook erg nostalgosch. De NS heeft ze onder andere 21 jaar geleden nog gehuurd voor ritten op de Maaslijn (Nijmegen - 's-Hertogenbosch) achter locomotieven uit de 1100-serie.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-03-2010 07:40 #824597
door V300 register
Dat zijn geen rijtuigen hoor Stefan, maar motorrijtuigen (dat wil zeggen, geen loc nodig, want deze zijn voorzien van eigen motoren) van het type 2-ledige (MR 62), deze moderniseren wij tot het jaar 66. De oudere types gaan er ergens volgend jaar uit!
Best goeie stelletjes, weinig tot nooit problemen mee en hoewel ze al dik 40 jaar zijn, weinig tot geen roest, toch in vergelijking met de 20 jarige treinen die wij hier in onderhoud hebben! (Werk bij de NMBS in de onderhoudsdienst)
Ik ben trouwens beheerder van het onderhoudsprogramma voor de modernisatie van de oude en het onderhoud van de nieuwe!
OUD VS Nieuw
Best goeie stelletjes, weinig tot nooit problemen mee en hoewel ze al dik 40 jaar zijn, weinig tot geen roest, toch in vergelijking met de 20 jarige treinen die wij hier in onderhoud hebben! (Werk bij de NMBS in de onderhoudsdienst)
Ik ben trouwens beheerder van het onderhoudsprogramma voor de modernisatie van de oude en het onderhoud van de nieuwe!
OUD VS Nieuw
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-03-2010 09:24 #824606
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-03-2010 10:23 #824611
door V300 register
Die zijn idd al een dagje ouder ja! Je weet toch dat de gemiddelde leeftijd van de locs in Belgie tegenwoordig 30+ is...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-03-2010 11:46 #824616
door V300 register
Laatst kwam er echt een oldtimertje voorbij razen hier op 't spoor. Zal wel onderweg zijn geweest naar het spoorwegmuseum. Volgens mij was het deze blauwe:
nl.wikipedia.org/wiki/Kameel_(spoorwegmaterieel)
geinig.
edit: ja, hij is gespot die dag!
Vrijdag 19 mrt 2010 - 16:02:39 Meld bericht janltv
De Kameel heeft een informeel directie ritje gemaakt met een rondje randstad. Leeg van Asd naar Dt, en vervolgens via Gd, Ut, en weet ik veel waar weer naar Dt.
edit: ja, hij is gespot die dag!
Vrijdag 19 mrt 2010 - 16:02:39 Meld bericht janltv
De Kameel heeft een informeel directie ritje gemaakt met een rondje randstad. Leeg van Asd naar Dt, en vervolgens via Gd, Ut, en weet ik veel waar weer naar Dt.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2010 16:32 #824635
door Jeroen van Bodegom
Toen besteedden ze nog aandacht aan het design, en niet alleen aan de kostprijs en stroomlijn... Mooi ding!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-03-2010 18:07 #824642
door V300 register
@ Karsten: Dat het motorwagens waren had ik even zo snel niet gezien. Van ver af lijken ze sterk op de oude M2-rijtuigen...
@Wouter: Zo'n loc van de NMBS (Reeks 25.5 in "vaktermen") was tot en met 1986 een vaste verschijning voor de Benelux-treinen. Zo af en toe komen ze nog met een goederentrein de grens over. Deze machines zijn dit jaar precies 50 jaar oud.
@Wouter: Zo'n loc van de NMBS (Reeks 25.5 in "vaktermen") was tot en met 1986 een vaste verschijning voor de Benelux-treinen. Zo af en toe komen ze nog met een goederentrein de grens over. Deze machines zijn dit jaar precies 50 jaar oud.
Moderators: Mark Smeets