Hét filmpjes topic
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
v0lv0freak;178619 schreef : Nee dan had hij hem wel laten afslaan bij de verkeerslichten :+
schande aan mezelf, het is een automaat :woops:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
We kunnnen het er hopelijk wel over eens zijn dat dit soort gedrag niet getolereerd kan worden en wat mij persoonlijk betreft mogen daar hele hoge straffen op staan.
Ik heb in een woonwijk gewoond met 'langs' geparkeerde auto's waar je dus langs reed om bij je huis te komen, heb ??n keer meegemaakt dat een kind zijn bal achterna ging, ik schrok behoorlijk en kon nog op tijd tot stilstand komen, mijn snelheid was toen ca 10 km/h...
- V300 register
- Verbannen
-
Iets positievers, ik kwam dit geinige filmpje tegen (onder de suggesties zijn er nog een paar te vinden)
[youtube]Z6xKAjCXL1o[/youtube]
Wie is dit?
- V300 register
- Verbannen
-
Maar goed, er was weer wat om opgewonden van te raken op deze druilerige zondag
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
En dan die hond, fantastisch, op het laatst nog iemand die een oud schuurtje wil gaan slopen...:
[youtube]z6vg2zFKvYk&feature=related[/youtube]
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dan zeg ik; welke oetl#l heeft die pace-note's gemaakt...??? Gooi eens een WRC door deze bocht, zeker dat de navigator het dan goed aangeeft!Wouter76;178759 schreef : Heb hier echt met een gote grijns naar zitten kijken, te hard die bocht in en dan....onderstuur, heel veel onderstuur (uitgezonderd bv de hele oude skoda's met RWD en de motor achterin)
Buiten dat, lekker gelachen op de vroege ochtend :lol:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Wouter76;178759 schreef : FILMPJE
Pace-notes"? Ik denk dat de meesten die bochten pas voor het eerst zien...menneke76;178767 schreef : Dan zeg ik; welke oetl#l heeft die pace-note's gemaakt...??? Gooi eens een WRC door deze bocht, zeker dat de navigator het dan goed aangeeft!
Dikke FAIL voor FWD auto's met te smalle bandjes die aan rally's meedoen... :crazy2:
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-