De Frits-Fans!
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;56428 schreef : Maatwerk is altijd mogelijk. Als jij je naam op de auto wilt kan dat Buis
Jou hulp is niet in geld uit te drukken!
Stuur maar een logo/naam! Dan zorg ik ervoor dat je op de auto komt!
Doe mar gewoon heel groot: "PAIP-TUNING" d'rop.
:+
Nee is maar geintje, 't wagentje moet wel netjes blijve
Zondag 8 juni ga ik gewoon mee. Heel de dag geniete van rokend rubber, krijsende motoren enz.
Dan ben ik allang tevrede.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ruben van Beusekom en Doeke Dobma!
hendrickxmotorsport.blogspot.com/2008/04/de-frits-fans.html
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ruben, wat is RUVO?
- V300 register
- Verbannen
-
Ruben ontwerpt leuke onderdelen voor voornamelijk de 200 serie. In de toekomst wil hij dit verder gaan uitbreiden. Exacte plannen weet ik niet precies, dus misschien wil hij dit zelf verder uitleggen.
E?n ding is wel zeker; Ruben gaat me helpen een competatieve 360 te bouwen. (Hoe en wat precies wordt later bekend gemaakt) Dus, RUVO = sponsor van Hendrickx Motorsport!
- V300 register
- Verbannen
-
Ruvo is passie voor Volvo, passie voor rijden, passie voor sport en natuurlijk in dit geval, passie voor motorsport.
Ok Frits was me voor. Niet zozeer zelf ontwerpen (dat doen anderen), meedenken, creatieve gedachten in de groep gooien, vraag naar bepaalde zaken zo bundelen dat er ook daadwerkelijk iets mee gedaan kan worden (wat betreft een product) en aanbieden van zaken om je 240/740/940 wat leuker/sneller ed te maken, door het aan kunnen bieden van leuke soms bijzondere/zeldzame onderdelen. Bezig zijn met tuning/opvoeren met standaard door de fabrikant gebruikte en geleverde zaken.
Het is inderdaad de bedoeling dit in de toekomst uit te breiden. Hoe dit precies gaat lopen zou ik nu nog niet kunnen zeggen, de toekomst zal het uitwijzen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Kijk, het Redblock lonkt!rwdstudent;68968 schreef : E?n ding is wel zeker; Ruben gaat me helpen een competatieve 360 te bouwen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-