Doe eens wat meer met papier

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-02-2008 16:02 #697040 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Doe eens wat meer met papier
Wel een papieren doos dan he :D Voor het gebak maken we dan een uitzondering, dat mag (bij voorkeur zelfs!) echt zijn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2008 21:20 #697083 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Doe eens wat meer met papier

Dutchie;46390 schreef : Als we niks 'offtopic' opruimen omdat dan de 'verhaallijn' in het topic verloren gaat, wordt het wel erg rommelig. Maar goed, dit is jouw topic en het staat in het Cafe, dus ik wil het ook wel weer terugzetten als je daar blij van wordt ;)

Graag :groovy:, dan mag het onderstaand OFF TOPIC ook laten staan :lol:

setsunakaede;46404 schreef : Wat zijn wij modjes toch lief he ;)
En om de link met papier te maken:
Zullen we dit soort terugplaatsverzoeken voortaan alleen honoreren als het in 3-voud OP PAPIER aangevraagd wordt? :D ghehehe

Overigens kan je van papier nog wel meer leuke dingen maken
Carnavalswagens bij voorbeeld
Of zoals iemand van een ander forum waar ik op rondslinger doet: die bouwt zijn halve auto van papier, als mockup/mal voor de definitieve versie. Die ik nog niet zo zie komen: hij is al 4 jaar bezig malletjes en ideetjes te maken. Hij lijkt dus wel een beetje op mij :)

Dutchie;46411 schreef : Hahaha, d?t voeren we in! Of een doos gebak op tafel, da's ook goed :D

setsunakaede;46415 schreef : Wel een papieren doos dan he :D Voor het gebak maken we dan een uitzondering, dat mag (bij voorkeur zelfs!) echt zijn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC