Wat een lekker nummer!
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Vet nummer! Mijn maag draait zich wel om bij het zien van de mishandelingen die die Mustang moet ondergaan. Gelukkig is het geen echte Mach 1 of BOSS 351. (de zwarte streep op de motorkap suggereert dat het er wel zo een zou kunnen zijn)Niels;62367 schreef : Uit den niet zo ouden doosch: Camels, een ontzettend catchy nummer van Santos (wie dat ook zijn moge) met als clip een remix van de achtervolgingssc?ne uit de originele Gone in 60 Seconds.
[youtube]z3F6Jy3TYGE[/youtube]
- V300 register
- Verbannen
-

Vergeet ook niet dat auto's verder geen drol kostten in die tijd, zeker niet tweedehands. De politieauto's die je ziet komen van een publieke veiling (vgl. onze Domeinen) voor gemiddeld 200 dollar per stuk. Voor die poen zou ik ze ook aan de puinpoeier rijden.
Mocht je overigens nog meer hartzeer willen krijgen van fraaie doch mishandelde Amerikanen, check dan de sc?ne in de film waarin een oranje Dodge Challenger R/T genadeloos door de shredder wordt gehaald.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Nee dankje, ik ken die scene al te goed! :cry2: Ik moest ook even slikken toen Eleanor de pletter in ging in de nieuwe GI60S...Niels;62812 schreef : Mocht je overigens nog meer hartzeer willen krijgen van fraaie doch mishandelde Amerikanen, check dan de sc?ne in de film waarin een oranje Dodge Challenger R/T genadeloos door de shredder wordt gehaald.
Ze hebben haar gelukkig uitgedeukt en ze staat nu op marktplaats voor een zacht prijsje :humor:: Eleanor
- V300 register
- Verbannen
-
[youtube]jma0Rjdcmgc[/youtube]
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
The Blackbox Revelation - Set Your Head on Fire
Piepjonge (18 en 16) straffe muzikale landgenoten ...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
[youtube]_8YRx47oylM[/youtube]
Gewoon perfecte popmuziek ...