Wat een lekker nummer!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-12-2010 21:43 #857432 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wat een lekker nummer!
Door het gesprek over christenen komt dit nummmer in me op
[YOUTUBE]U_Wk2CApa6Q[/YOUTUBE]

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-12-2010 22:52 #857448 door V300 register
Ik vind 'gospel' wel een beetje vreemd om eerlijk te zijn. Muziek maken over ??n onderwerp/alle onderwerpen op ??n ding toespitsen...ik weet niet of mij dat zou kunnen behagen, om even in bijbelse termen te blijven. Maar goed, ieder zijn meug.

Trouwens, zelfs ik ken Delirious. EO-radio (3FM) op de zondagavond in de auto...

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2010 23:32 #857465 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Wat een lekker nummer!

Vermilion;162728 schreef : Door het gesprek over christenen komt dit nummmer in me op

Aparte tekst ja... :yesyes:

punkazz;162745 schreef : Ik vind 'gospel' wel een beetje vreemd om eerlijk te zijn. Muziek maken over ??n onderwerp/alle onderwerpen op ??n ding toespitsen...

Dat kan ik me goed voorstellen, "Gospel" zoals je het noemt gaat idd maar over 1 ding: God, Jezus en Evangeliseren. (ehhh... dat zijn er al 3)
De muziek zoals ik hierboven o.a. liet zien is wat breder. Dat is ook muziek van muziekanten die een wel Christelijke achtergrond hebben en er voor kiezen om bepaalde onderwerpen/woorden juist niet te gebruiken in plaats van "je te willen bekeren". Die gebruiken hun muziek niet direct als het bekende, ouderwetse zeepkistje op het plein met de Bijbel in hun hand, maar willen gewoon muziek maken zonder gevloek en getier en blote dames in de clips. Muziek waar je zowel als Christen als niet - Christen "veilig" naar kunt luisteren zeg maar... ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-12-2010 23:58 #857472 door V300 register
Ja, dat is ook zo. Ik ken zat hardcore/metalcore bands, die toevallig ook Christelijk zijn en af en toe een nummertje hebben die over het geloof gaat (op 1 of ander manier).

[youtube]bz1hB4SW12U[/youtube]

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-12-2010 11:02 #857493 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Wat een lekker nummer!
Hmmm... bij christelijke muziek moet ik toch hier aan denken

[youtube]iHNOuRvCdYc[/youtube]

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-12-2010 15:25 #857515 door V300 register
Weet je wat me nou zo opvalt?
Wat er een ongelofelijke TROEP er i.h.a. in de topx0's staat (en dus overal gedraaid wordt), en wat een geweldige muziek er wordt gemaakt die het NOOIT tot de hitlijsten haalt en slechts ZELDEN op de radio komt... Zonde. Ik heb net weer heerlijk zitten luisteren naar vooral het spul dat Jeroen heeft gepost, en dat nummer van Delerious.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-12-2010 16:13 #857518 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Wat een lekker nummer!

setsunakaede;162814 schreef : Weet je wat me nou zo opvalt?
Wat er een ongelofelijke TROEP er i.h.a. in de topx0's staat (en dus overal gedraaid wordt), en wat een geweldige muziek er wordt gemaakt die het NOOIT tot de hitlijsten haalt en slechts ZELDEN op de radio komt... Zonde. Ik heb net weer heerlijk zitten luisteren naar vooral het spul dat Jeroen heeft gepost, en dat nummer van Delerious.

Jammer he, zulke muziek wordt helaas weinig geplugged, dus dan kom je amper op de reguliere zenders terecht met je muziek, hoe goed het ook is...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-12-2010 17:40 #857526 door V300 register
WAAR.

Ik luister erg graag naar Wir sind Helden, een fantastische Duitse band. Past muzikaal en tekstueel perfect op 3FM, maar nee we draaien alleen (het overigens fantastische) Wenn es passiert omdat Studio Sport het nummer gebruikte voor de eindmontage van het WK voetbal 2006 en het daardoor een hit werd. Kortom, 3FM-muziekredactie, u zat weer eens grandioos te slapen.

Ook dit werkelijk prachtige nummer Bring mich nach Hause wordt weer lekker genegeerd. Nouja laat mij maar genieten (en hopelijk doen jullie dat ook).

[youtube]pvftulmt9Is[/youtube]

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-12-2010 19:35 #857530 door V300 register
Dat heb ik nou met een, in mijn ogen Nederlandse topper, al meer dan 30 jaar.
De naam hou ik even voor mezelf.
Maar als mr Borsato weer een nummer heeft laten schrijven is het meteen geweldig bij de heren DJ op de nederlandese radiostations.
Als ik een keer een nummer van mijn grote muzikale held hoor is dat alleen uit zijn beginperiode (zwart wit of Kronenburgpark en Doe iets) en moet zo'n irritante co-host weer een opmerking maken dat hij zo slecht te verstaan is.
Ik kan hier zo slecht tegen dat ik al ruim twee jaar niet meer naar de radio heb geluisterd. En das echt niet gelogen.
En dan over de tv nog maar niet gespoken dat er twee Volendammers en een een of andere topper J vd Boom ofzo andere mensen gaan beoordelen en vertellen of ze wel of niet kunnen zingen!:crazy1::crazy1::crazy1:.
Maar ja, wie ben ik:D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-12-2010 23:27 #857550 door V300 register

Niels;162825 schreef : WAAR.

Ik luister erg graag naar Wir sind Helden, een fantastische Duitse band. Past muzikaal en tekstueel perfect op 3FM, maar nee we draaien alleen (het overigens fantastische) Wenn es passiert omdat Studio Sport het nummer gebruikte voor de eindmontage van het WK voetbal 2006 en het daardoor een hit werd. Kortom, 3FM-muziekredactie, u zat weer eens grandioos te slapen.

Ook dit werkelijk prachtige nummer Bring mich nach Hause wordt weer lekker genegeerd. Nouja laat mij maar genieten (en hopelijk doen jullie dat ook).

[youtube]pvftulmt9Is[/youtube]

Totaaaaal niet mijn stijl, maar best lekker als laatste nummer op de late maandagavond :y:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC